• Șeful Companiei Aeroporturi București s-a postat pe un panou la Otopeni
  • Afișul a creat controverse și a fost dat jos la ordinul lui Cosmin Peșteșan
  • Panoul face parte dintr-o campanie de promovare a angajaților aeroportului

Cu incasari foarte slabe în ultimul an, aeroportul Otopeni a gasit metoda prin care să-și revina economic. Fără panouri publicitare. În locul lor au aparut tablouri cu angajatii – între ele, statea măreș portretul șefului cel mare.

Numit de ministrul Cătălin Drula director general la aeroport, Cosmin Peșteșan își începea ziua privindu-și portretul de pe pereti. Criticat pentru gestul sau cu tendinte de cult al personalității, Peșteșan a cerut să fie dat jos. Au rămas, însă, portretele altor angajați.

„Este o campanie cu oamenii de la aeroport, datorită faptului că toate spațiile publicitare sunt goale. Această campanie este copiată de la aeroporturile mari. Toate aeroporturile mari își promovează oamenii.

Recomandări

MACRON: EUROPA POATE MURI
XI MERGE LA PARIS
PICASSO ÎȘI DEDICĂ VIAȚA ARTEI
KIEVUL SE DIGITALIZEAZĂ
E-SKIN IMITĂ ATINGEREA UMANĂ
PROGNOZA METEO DE PAȘTE

Este o perioadă grea pentru aviație pentru că nu este ușor să vii la muncă și sa știi că poate peste o luna sau două nu mai ai loc de muncă. Da, l-am dat jos pentru că a creat o emoție mare”, a explicat Peșteșan.

Românii sunt obișnuiți cu portretele iubiților conducători, de pe vremea lui Ceaușescu.