• Utilizatorii de Clubhouse din România s-au triplat în ultimele două luni
  • În România, sunt acum 255.498 de utilizatori, potrivit Ziarului Financiar
  • Românii aleg cel mai des room-urile despre turism

Clubhouse, aplicația de networking bazată pe audio-chat, prinde din ce în ce mai mult avânt în România.

Numărul de utilizatori din România ai acestei platforme s-a triplat în ultimele două luni, potrivit Ziarului Financiar. 44% dintre utilizatorii de iPhone care au participat la sondaj au aplicația instalată, comparativ cu aproape 13% câți erau în februarie. Numărul românilor care utilizează Clubhouse a ajuns astfel la 255.000.

Cei mai mulți, adică 53%, intră în room-uri unde principalul subiect este turismul, 46% în room-uri despre sport, 44% caută socializarea, chiar există un grup “Scurtă pauză de cafea”, iar 40% dintre utilizatori intră în room-uri despre wellness. Se pare că românii preferă room-urile locale, în detrimentul celor internaționale și asta pentru că au parte de un conținut calitativ.

Recomandări

MESAJUL LUI IOHANNIS DE PAȘTE
SFÂNTA LUMINĂ S-A COBORÂT LA IERUSALIM
PILE ȘI ȘTAMPILE
SFÂNTA LUMINĂ VINE DE LA IERUSALIM
PROGNOZA METEO PENTRU PAȘTE
SĂRBĂTOREȘTI ZIUA STAR WARS

Carmen Ivanov, profesor de dicție și utilizator al aplicației, a zis că îi plac room-urile locale, dar în cele internaționale a avut și experiențe surprizantoare, cum ar fi că s-a aflat în același room chiar cu Brad Pitt. A mărturisit că deși prima oară a crezut că e doar cineva care îi folosește numele, în final s-a dovedit a fi chiar el.

Potrivit sondajului, 50% revin săptămânal, în timp ce 30% dintre utilizatori folosesc aplicația chiar zilnic. 57% dintre ei fac parte din unul până la trei cluburi. 51% au declarat că au mai puțin de 50 de followers.