- Pornhub și-a întrerupt programul obișnuit ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
- Femeile care intrau pe site erau îndemnate să propună nume de eroi, iar la final, baieții primeau diploma.
- Pe 8 august a fost Ziua Internaţională a Orgasmului Feminin.
Agenția de publicitate portugheză care a avut ideea este laudată de milioane de femei. Pe 8 august a fost ziua internaționala a Orgasmului iar Pornhub a anunțat că își întrerupe programul obișnuit după rularea a 40% din filme – ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
Advertisment
Femeile care intrau pe Pornhub erau îndemnate să propună nume de eroi – la final, baieții care erau silitori primeau diploma, care să le servească la alte premii.
Dincolo de anecdotica, reclama pune o problema serioasă – egoismul în relații și lipsa de grijă în cuplu față de înțelegerea celuilalt.
Recomandări
- Avem absolvenți, dar nu avem joburi. Anton Hadăr: „Este nevoie de dinamism pentru a deschide noi programe pe piața muncii”
- Cât de autentică mai este presa în 2024? Ion Cristoiu: „În România, nu mai funcționează economia de piață care este vitală pentru presă”
- Italia interzice yoga pentru căței din motive de bunăstare a animalelor. Ce presupune Puppy Yoga
- Astăzi sărbătorești Ziua Mondială a Libertății Presei. Cât de liberă este România
- Veniturile Apple din servicii cresc cu 14%. De ce scad vânzările pentru iPhone
Partenerii noștri