• Meta Platforms este pregătită să deschidă primul său magazin fizic, unde se vor putea testa și cumpăra căști de realitate virtuală (VR) și alte gadget-uri destinate realității virtuale.
  • Cu o suprafață de 1.550 de metri pătrați, magazinul fizic din Burlingame, California, se va deschide pe 9 mai și va oferi demonstrații pentru căștile Quest 2 VR și dispozitivul pentru apeluri video Portal, precum și pentru ochelarii de realitate augmentată (AR) Ray-Ban.
  • Dispozitivele, cu excepția ochelarilor Ray-Ban, vor putea fi achiziționate din magazin. De asemenea, produsele pot fi cumpărate online printr-o filă nouă de cumpărături, „meta.com”, a precizat compania.

Meta Platforms este pregătită să deschidă primul său magazin fizic, unde se vor putea testa și cumpăra căști de realitate virtuală (VR) și alte gadget-uri destinate realității virtuale.

Cu o suprafață de 1.550 de metri pătrați, magazinul fizic din Burlingame, California, se va deschide pe 9 mai și va oferi demonstrații pentru căștile Quest 2 VR și dispozitivul pentru apeluri video Portal, precum și pentru ochelarii de realitate augmentată (AR) Ray-Ban, a declarat, luni, Meta.

Dispozitivele, cu excepția ochelarilor Ray-Ban, vor putea fi achiziționate de la magazin. De asemenea, produsele pot fi cumpărate online printr-o filă nouă de cumpărături, „meta.com”, a precizat compania.

Recomandări

SONDA PARKER ATINGE SOARELE
MUSK MIZEAZĂ PE AFD
SECRETE DESPRE UNIVERS
CE NU POȚI VIZITA ÎN 2025?
CÂT DE SĂNĂTOS E MOȘU?
SOLSTIȚIUL DE IARNĂ

Meta investește masiv în metavers – un spațiu virtual în care oamenii interacționează, lucrează și se joacă – prin adăugarea de noi caracteristici dispozitivelor hardware care servesc drept puncte de acces la lumea virtuală.

La începutul acestei luni, proprietarul Facebook, Mark Zuckenberg, a declarat că va începe să testeze instrumente pentru vânzarea activelor și experiențelor digitale în cadrul platformei sale de realitate virtuală „Horizon Worlds”, o platformă VR pe care Meta a lansat-o la sfârșitul anului trecut.

Meta a mai spus că va percepe un comision de 47,5% din venituri de la creatorii de experiențe și active digitale, o măsură care a atras critici din partea unor dezvoltatori de aplicații.

Cumpărătorii care urmăresc acest spațiu așteaptă următoarea versiune a căștii VR Quest 2, care va fi lansată, probabil, în al doilea trimestru și care este considerată de către analiști ca fiind esențială pentru planurile de dezvoltare ale companiei.