• Ford a avertizat luni investitorii că societatea se așteaptă să suporte costuri suplimentare de 1 miliard de dolari în trimestrul al treilea, din cauza inflației și a problemelor legate de lanțul de aprovizionare.
  • Producătorul auto preconizează că la sfârșitul trimestrului va avea în stoc între 40.000 și 45.000 de vehicule nefinalizate.
  • În ultimii doi ani producătorii auto s-au confruntat cu o serie de perturbări în lanţurile de aprovizionare, care au întârziat în mod repetat producţia de vehicule, deseori din cauza deficitului de semiconductori.

Costurile Ford cu furnizarea, legate de inflaţie, vor fi cu aproximativ un miliard de dolari mai mari decât se estima în acest trimestru, iar compania va avea în stoc 40.000 – 45.000 de vehicule cărora le lipsesc unele componente, ceea ce va întârzia vânzările, potrivit WSJ și Reuters.

Al doilea producător auto american şi-a reconfirmat previziunile privind obţinerea în acest an a unui profit ajustat înainte de taxe şi impozite între 11,5 şi 12,5 miliarde de dolari, ,,în pofida limitelor privind disponibilitatea anumitor componente, precum şi a plăţilor mai ridicate făcute furnizorilor, pentru a contracara efectele inflaţiei” .

,,Pe baza recentelor negocieri, costurile cu furnizarea, legate de inflaţie în trimestrul trei vor fi de aproximativ un miliard de dolari mai ridicate decât se estima iniţial” , a informat Ford.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Potrivit Blomberg, deficitul de componente va avea ca rezultat un număr mai mare de vehicule construite dar rămase în stoc.

Ford a estimat că 40.000 – 45.000 de vehicule ,,vor fi finalizate şi vândute dealerilor în trimestrul patru” , acestea fiind în principal modele scumpe – camioane şi SUV-uri.

De asemenea, Ford se aşteaptă la un profit ajustat înainte de taxe şi impozite între 1,4 şi 1,7 miliarde de dolari în trimestrul trei.

În iulie, Ford avertiza că se confruntă cu o continuare a perturbărilor din lanţurile de aprovizionare.

,,Furnizorii au lucrat nonstop în timpul pandemiei… vedem că problemele din lanţurile de aprovizionare afectează producţia” , a afirmat directorul financiar al Ford, John Lawler.

În ultimii doi ani producătorii auto s-au confruntat cu o serie de perturbări în lanţurile de aprovizionare, care au întârziat în mod repetat producţia de vehicule, deseori din cauza deficitului de semiconductori.