• Traficul în mall-uri a scăzut cu 50%
  • Volumul de vânzări al magazinelor a scăzut cu 75% faţă de anul trecut
  • Românii au renunţat în primul rând la magazinele de fashion

Lipsa traficului din mall-uri, dar şi scăderea puterii de cumpărare au redus vânzările magazinelor cu aproximativ 75% în lunile iulie şi august.

Cele mai afectate sunt magazinele de fashion. Ca mulţi dintre noi, Bianca şi-a redus vizitele la mall şi face în schimb cumpărături online.

Am preferat să fac cumpărăturile on-line, toate cumpărăturile, să zic aşa, de la electrocasnice până la haine şi aşa mai departe. Am început să nu mai merg foarte des”, spune Bianca.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

„A pus şi ăla mâna şi celălalt, imaginează-ţi că sunt foarte mulţi oameni care… Sunt reticent, însă mai mult partea de on-line”, ne spune și Ștefan.

Roxana Socaciu, director general Roretail: Au fost scăderi de trafic în medie între 35% şi 50%, evident, urmate de scăderi de vânzare de aproximativ acelaşi procent, o medie de 35-45%. O pierdere de 75% din volumul de vânzări.