• 40% dintre români cheltuie mai mult când pe fundal e muzica preferată.
  • 60% dintre români vor să audă muzica cunoscută în mall-uri.
  • 83% dintre români spun că își petrec timpul liber în magazine.

7 din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână. Românii stau la mall, în medie, două ore, 73% dintre bărbați mergând la mall de câteva ori pe săptămână. Generația Z (14-25 de ani) stă cel mai mult la mall, aproape 3 ore.

Unul din doi români prelungește sesiunea de cumpărături dacă aude, pe fundal, muzica preferată – arată un studiu Reveal Marketing Research.

40% spun că muzica bună îi determină să cheltuie mai mult. Același studiu mai arată că peste 60% dintre românii chestionați vor să audă muzica cunoscută în mall-uri și în supermarketuri. Magazinele și mall-urile sunt principalele destinații de timp liber ale românilor.

Recomandări

POPULARITATEA AMERICII ESTE ÎN DECLIN
TRIMITEM PATRIOT UCRAINEI?
SE RĂCEȘTE VREMEA
NOI IPAD-URI DE LA APPLE
CAMILLA ÎNDEAMNĂ COPIII LA CITIT
PRINȚUL HARRY MERGE ÎN UK

Citește și