• Hermes e acuzată că încalcă legea antitrust, în California.
  • Hermes a refuzat să vândă Birkin unor clienți fără istoric în companie.
  • Hermes e acuzată că forțează clienții să cumpere produse auxiliare.
  • Hermes va deschide un magazin în zona Ateneului din București.
  • Ferrari evaluează trecutul și stabilitatea financiară a potențialilor clienți.
  • Bugatti Divo a fost vândut doar clienților care au cumpărat Chiron.

Brandul te alege pe tine, nu tu pe el. În California, Hermes e dată în judecată de o femei și un bărbat, după ce brandul francez a refuzat să le vândă genți Birkin mai mulți ani la rând. Ei acuză Hermes că încalcă legea antitrust prin „legarea” vânzării unui articol de achiziționarea altuia. Clienții spun că brandul francez și-a instruit angajații să folosească gențile simbol Birkin ca o modalitate de a constrânge consumatorii să cumpere produse auxiliare.


Angajații Hermes nu primesc comision pe gențile Birkin, așa că forțează clienții să cheltuie mii de dolari pe pantofi, eșarfe sau bijuterii. Totul pentru a avea un istoric de achiziții suficient de mare care să demonstreze că sunt demni să cumpere o Birkin. Hermes are 43 de magazine în America, printre care opt în California.

Dar și în România se va deschide un magazin Hermes în București, în zona Ateneului, a anunțat în urmă cu o lună Ziarul Financiar. În Europa Centrală și de Est, Hermes mai este prezentă doar în Varșovia și în Praga. Bucureștiul va fi al 3-lea oraș din regiune pe care îl alege brandul de lux.

Recomandări

DUMINICA ASTA DU-TE LA VOT ȘI PUNE ȘTAMPILA PE ALB, ADICĂ PE NICIUNUL, SĂ VADĂ CĂ EXIȘTI!
100K VOTEAZĂ ÎN DIASPORA
RĂSPUNSUL MAE
FRAUDĂ LA VOT?
SUFERI DE BURNOUT?
EȘTI TRIST? AI LIBER!


Hermes nu e singurul brand de lux care își selectează clientela


Ferrari evaluează trecutul, stabilitatea financiară, istoricul ca șofer și chiar imaginea în public a clienților. Un istoric de posesie a altor mașini de lux și o pasiune demonstrabilă pentru marca Ferrari poate crește șansele. Chiar și după cumpărarea unui Ferrari, compania producătoare de mașini de lux continuă controlul asupra clienților.

Și Bugatti a vândut mașini selectiv. Modelul Divo, produs doar în 40 de exemplare la un preț de 6 milioane de dolari, a putut fi cumpărat doar de clienții Bugatti care dețineau modelul Chiron. Bugatti Divo – cunoscută drept Supercar Blondie, e acum estimată la 8 milioane de dolari.

Citește și