• „Blackout Shopping” este un fenomen de shopping impulsiv, din ce în ce mai răspândit.
  • Shopping-ul impulsiv se manifestă atunci când ajungi să uiți de ce ai mers la magazin.
  • Există persoane care uită chiar să cumpere produsul pentru care au mers la shopping.

Dacă ți s-a întâmplat vreodată să mergi la mall cu scopul de a cumpăra un anumit produs și ai ajuns să pleci de acolo cu alte 20 de produse, mai puțin cel pentru care te-ai decis să mergi să știi că e posibil să fii „victima” unui fenomen din ce în ce mai răspândit. „Blackout Shopping” este denumirea modernă a shopping-ului impulsiv. Cum se manifestă acesta în industria fashion și cum te poți proteja de consecințele sale?

„Cine pică în această capcană a blackout shopping, probabil nu achiziționează produse de calitate. În general, cumpără produse mass-market. Ele fiind foarte ieftine, se și uzează foarte repede în timp și atunci există mereu tentația de a cumpăra. Se mai întâmplă să fii o victimă pentru că nu ai o colecție capsulă acasă care să conțină articole de calitate. Dacă ai avea o evidență mult mai clară a garderobei, în mod cert știi ce să cumperi și când să cumperi și nu vei mai face shopping compulsiv”, a explicat George Enache, Art Director Aleph.

Citește și

Recomandări

CE SE ALEGE DE AMERICA?
SECURITATE LA COTE MAXIME
CE SE ALEGE DE AMERICA?
CINE VA FI PREȘEDINTE?
GÂNDURILE LUI CRISTOIU
GÂNDURILE LUI CRISTOIU