• Progresul A.I. în ultimii ani s-a simțit pe fiecare plan.
  • În ultimii 2 ani, companiile au încercat diverse strategii de marketing de 1 aprilie.
  • Instrumentele A.I. pot genera rapid conținuturi de marketing, de la videoclipuri și imagini, la mesaje, text.

Progresul A.I. în ultimii ani s-a simțit pe fiecare plan, inclusiv în ceea ce privește strategiile de marketing ale unor companii cu nume, însă când vine vorba de 1 aprilie este mai dificil să distingi ceea ce este real și unele farse generate de A.I. Acest lucru poate avea un impact asupra modului în care e văzută influența inteligenței artificiale.

Ce fel de farse poate face Inteligența Artificială?

În ultimii 2 ani, companiile au încercat diverse strategii de marketing de 1 aprilie. De exemplu, rebranding-ul Volkswagen ca Voltswagen” și închiderea fictivă a Traderului Joe’s sunt doar două dintre glumele celebre care au stârnit discuții în mediul online. Aceste exemple evidențiază modul în care companiile încearcă să utilizeze umorul și ironia pentru a-și promova produsele, dar și riscul de a fi percepute greșit sau de a provoca reacții negative.

Între timp, progresul A.I. face ca asemenea campanii să fie mult mai ușor de realizat. Instrumentele A.I. pot genera rapid conținuturi de marketing, de la videoclipuri și imagini, la mesaje, text. Dar, ca peste tot, există și riscul ca aceste tehnologii să fie folosite în mod abuziv pentru a crea conținuturi false sau înșelătoare, ceea ce poate afecta încrederea publicului în branduri și încrederea în informațiile online.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA

Cum gestionăm aceste riscuri?

Experții îți recomandă transparența și comunicarea deschisă în legătură cu folosirea tehnologiei A.I. în campaniile de marketing. Dezvăluirea clară a metodelor și intențiilor din spatele conținuturilor generate de A.I. poate contribui la construirea încrederii și la evitarea confuziei sau a interpretărilor greșite. Totodată, este important ca firmele să fie responsabile în folosirea inteligenței artificiale și să evite manipularea sau înșelăciunea consumatorilor în scopuri comerciale.

Citește și