• Potrivit anunțului, apăsarea pictogramei instrumentului în URL-ul browserului vă permite să selectați un obiect de pe ecran.
  • Compania afirmă că utilizatorii pot folosi apoi căutarea multiplă pentru a rafina și mai mult ancheta în funcție de culoare, marcă sau alt detaliu”.
  • În următoarele săptămâni, Chrome va obține Tab Compare, care vă permite să combinați mai multe file cu produse similare într-o singură fereastră.

Chrome pe desktop este pregătit să primească o nouă serie de caracteristici bazate pe Inteligență Artificială în cadrul mai multor actualizări care vizează să ajute oamenii să găsească produse pe internet. Vor fi trei în total, prima fiind o schimbare a modului în care funcționează Google Lens, permițându-i să se comporte similar cu Circle to Search de pe Pixel 8, scrie Tech Radar.

Potrivit anunțului, apăsarea pictogramei instrumentului în URL-ul browserului vă permite să selectați un obiect de pe ecran. Făcând clic pe un obiect, acesta este evidențiat, iar potrivirile vizuale vor apărea dintr-un panou lateral ca rezultat al căutării Google. Compania afirmă că utilizatorii pot utiliza apoi căutarea multiplă pentru a rafina și mai mult ancheta în funcție de culoare, marcă sau alt detaliu”. Și datorită Gemini, puteți pune întrebări suplimentare pentru a aprofunda un subiect”.

Compania continuă să spună că nu trebuie să faceți clic pe pictograma Google Lens din partea de sus. Utilizatorii au opțiunea de a o activa fie prin deschiderea meniului cu clic dreapta sau cu trei puncte”.

Recomandări

BANII VIN, BANII PLEACĂ!
ITALIA SUB APĂ
LIBER LA DRONE
CHER DESCHIDE SHOW-UL
CE FILM VEZI
SOMN DE VOIE

Comparație între produse

În următoarele săptămâni, Chrome va obține Tab Compare, care vă permite să combinați mai multe file cu produse similare într-o singură fereastră și să prezentați descrieri generate de A.I. pentru fiecare dintre acestea. Google dă exemplul unei persoane care caută o boxă Bluetooth portabilă pentru a o achiziționa.

O fereastră Tab Compare ar putea afișa trei boxe diferite de la trei mărci diferite, evidențiind informații cheie precum prețul, durata de viață a bateriei, greutatea, specificațiile și un scurt rezumat al produsului. Nu se știe cum sunt realizate aceste comparații A.I. Postarea nu spune dacă trebuie să instruiți browserul să le facă sau dacă se fac automat.

În cele din urmă, Chrome își propune să facă găsirea paginilor web din istoricul browserului mult mai ușoară datorită AI generativ. În loc să scormoniți prin zeci de linkuri, puteți în schimb să puneți întrebări. Google oferă un alt exemplu în care un utilizator instruiește Chrome să aducă la suprafață toate magazinele de înghețată pe care s-ar fi uitat în ultima săptămână. Browserul va afișa apoi toate paginile relevante din istoricul dvs. [personal]”.

Ca și Tab Compare, actualizarea istoricului browserului va fi lansată în următoarele săptămâni începând cu Statele Unite. Nu se știe când funcția se va extinde în alte țări, deși am întrebat.

Citește și