• În trimestrul trei din 2020, Louis Vuitton și Dior au creșteri de 12% față de aceeași perioadă anul trecut
  • Un magazin de parfumuri de nișă a mizat pe deschiderea a noi magazine chiar dacă e criză
  • Alexandra, clientă, zice că este mai chibzuită cu cheltuielile

Chiar dacă anul ăsta ai fost mai atent pe ce ai dat banii, brand-urile de lux tot ți-au făcut cu ochiul.

La nivel mondial, mărci renumite precum Louis Vuitton sau Dior au avut vânzări mai mari cu 12% în toamnă, față de aceeași perioadă din anul trecut.

Alexandra este o împătimită a hainelor și accesoriilor scumpe. Spune că bugetul nu e foarte diferit față de cel pe care-l punea deoparte pentru asta în era dinaintea coronavirusului. Pentru ea, calitatea este mai importantă decât prețul.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

„Mă gândesc puțin mai bine, adică nu mai am primul instinct, mi-a plăcut, l-am cumpărat. Dar da, îmi face în continuare plăcere să îmi achiziționez lucruri frumoase și mai ales genți pentru că asta este o pasiune pentru mine”, a spus Alexandra.

Angela Stănescu este managerul magazinului Furla România și îți spune că cea mai bună lună de anul acesta, a fost luna august. N-ai mai putut să mergi în vacanță și să faci shopping în străinătate, așa că te-ai îndreptat către magazinele de la noi. Per total au fost scăderi, dar mai mult din cauza lunilor în care mall-urile au fost închise.

„Particulartitatea acestei industrii este faptul că achizițiile sunt bazate pe partea emoțională. Suntem la o scădere de 30% față de anul trecut. Anul trecut am înregistrat o cifră de afaceri de aproape un milion de euro”, a declarat Angela Stănescu.

Vlad Popa este director Obsentum. În ciuda crizei, a deschis noi magazine, chiar pe timp de pandemie. A riscat și… a câștigat.

„Comportamentul consumatorului s-a schimbat, observăm un interes mai mare în zona de skin care, din motive obiective a scăzut foarte mult make up-ul. Am avut o creștere anul acesta de plus 37%, incluzând și un magazin nou deschis”, Vlad Popa, director Obsentum.