• Comportamentul de consum al cumpărătorilor online a s-a modificat în pandemie
  • Vânzările online de alimente a crescut și cu 400%
  • Media de vârstă a cumpărătorilor online a crescut

Cumpărăturile online au explodat odată cu pandemia. Luna martie, atunci când am intrat în starea de urgență, a schimbat radical comportamentul de consum. Mai toată lumea a apelat la cumpărăturile online, iar schimbarea persistă.

Vânzările online de alimente au crescut la nivel mondial cu 400% comparativ cu aceeași perioadă a anul trecut. Și produsele sport și fitness au fost vândute foarte bine online în pandemie, au o creștere de 250%. Chiar și decorațiunile pentru casă, jucăriile, cărțile și bijuteriile au înregistrat vânzări de peste 150%.

Primul motiv ar fi că în perioada aceasta mulți producători s-au reorientat și au trecut în mediul online, s-au deschis businessuri noi, clienții și-au făcut abonamente la anumite servicii, economisesc timp și bani și e mult mai comod.

Dacă până anul trecut cumpărăturile online erau asociate cu persoanele mai tinere, anul acesta, magazinele online au avut milioane de clienți de peste 50 de ani.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA