• Un tânăr student și-a făcut o firmă de design propriu de ceasuri produse la Urziceni
  • Investiția inițială a fost între 25.000-35.000 euro
  • Piaţa de ceasuri va înregistra o creştere de 34,2% anul viitor, spun experții

Cătălin a terminat liceul la Urziceni și a venit în București să facă Arhitectură. Cum facultatea era scumpă a început să vândă ceasuri aduse din Turcia pe Instagram și Facebook.

De aici i-a venit ideea de a crea propria afacere. Producție de ceasuri.

Ionuț Cătălin-Mihălache, fondator Stemata: „Toate planurile mele de viitor erau stricate. Și la un moment dat am primit un telefon de la o firmă de arhitectură la care lucrasem în paralel dacă vreau să aplic pentru niște fonduri de investiții”

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
BELLA IA PAUZĂ DE LA MODELING
RUBLEV CÂȘTIGĂ LA MADRID
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CIOLACU CHELTUIE PESTE BUGETARE

Cătălin spune că a privit criza Covid-19 ca pe o oportunitate care l-a scos în față.

Ionuț Cătălin-Mihălache, fondator Stemata: „Următoarea colecție ce o să fie inspirată dintr-o personalitate română, Vlad Țepeș, n-o să fie produsă în România, o să fie produsă în Asia. Am vândut mai mult de un ceas, în medie, pe zi”

  • Investiția inițială în brandul românesc de ceasuri a fost între 25.000-35.000 euro
  • Prețurile pornesc de la 550 lei și ajung la 850 lei pentru ceasurile din ediția limitată
  • Următoarea colecție va aduce prețuri între 850 și 1.500 lei
  • Cătălin se așteaptă la o cifră de afaceri de 35.000 euro până la finalul anului
  • Vânzările de ceasuri vor fi anul acesta de circa 36,4 milioane lei, spun analiștii Euromonitor