• Adidas anunță că își retrage cererea adresată Biroului american pentru mărci comerciale de respingere a unei cereri de înregistrare a mărcii Black Lives Matter (BLM).
  • Grupul a solicitat în noiembrie 2020 o marcă înregistrată în SUA pentru un design galben cu trei dungi pe care să îl folosească pe haine și genți.
  • Adidas a declarat atunci că designul Black Lives Matter Global Network Foundation ar crea confuzie cu celebrul său brand cu trei dungi.

Adidas anunță că își retrage cererea adresată Biroului american pentru mărci comerciale de respingere a unei cereri de înregistrare a mărcii Black Lives Matter (BLM), care are un logo cu trei dungi paralele.

„Adidas își va retrage cât mai curând posibil opoziția față de cererea de înregistrare a mărcii Black Lives Matter Global Network Foundation”, a declarat miercuri un purtător de cuvânt al companiei germane într-o declarație pentru BBC.

Grupul a solicitat în noiembrie 2020 o marcă înregistrată în SUA pentru un design galben cu trei dungi pe care să îl folosească pe mărfuri, inclusiv pe haine și genți. Într-o notificare de opoziție depusă la biroul de înregistrare a mărcilor, Adidas a declarat că designul propus „încorporează trei dungi într-un mod care este similar în mod derutant cu marca Three-Stripe în ceea ce privește aspectul și impresia comercială generală” .

Recomandări

MACRON CERE ARMĂ NUCLEARĂ PENTRU UE
CE FACEM CU POLUAREA?
CHINA AVERTIZEAZĂ SUA
BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
NO MORE EMMA?
SORANA MERGE ÎN TURUL 3 LA MADRID OPEN

BLM a devenit cunoscută după moartea în 2012 a lui Trayvon Martin, un tânăr de culoare neînarmat în vârstă de 17 ani, care a fost împușcat de George Zimmerman, voluntar pentru supraveghere a cartierului, în Florida.

Citește și: