Adidas păstrează designul Black Lives Matter. Ce spune compania

Adidas anunță că își retrage cererea adresată Biroului american pentru mărci comerciale de respingere a unei cereri de înregistrare a mărcii Black Lives Matter (BLM), care are un logo cu trei dungi paralele.

„Adidas își va retrage cât mai curând posibil opoziția față de cererea de înregistrare a mărcii Black Lives Matter Global Network Foundation”, a declarat miercuri un purtător de cuvânt al companiei germane într-o declarație pentru BBC.

Grupul a solicitat în noiembrie 2020 o marcă înregistrată în SUA pentru un design galben cu trei dungi pe care să îl folosească pe mărfuri, inclusiv pe haine și genți. Într-o notificare de opoziție depusă la biroul de înregistrare a mărcilor, Adidas a declarat că designul propus „încorporează trei dungi într-un mod care este similar în mod derutant cu marca Three-Stripe în ceea ce privește aspectul și impresia comercială generală” .

BLM a devenit cunoscută după moartea în 2012 a lui Trayvon Martin, un tânăr de culoare neînarmat în vârstă de 17 ani, care a fost împușcat de George Zimmerman, voluntar pentru supraveghere a cartierului, în Florida.

Citește și:

Exit mobile version