• Adidas a anunțat că va începe să vândă o parte din pantofii din cadrul parteneriatului cu Kanye West la sfârșitul acestei luni.
  • Producătorul german de îmbrăcăminte sportivă a rămas cu pantofi Yeezy în valoare de 1,3 miliarde de dolari.
  • Compania a declarat săptămâna trecută că va dona veniturile obținute organizațiilor care luptă împotriva antisemitismului și a rasismului.

Compania Adidas a declarat că va dona veniturile obținute organizațiilor care luptă împotriva antisemitismului și rasismului atunci când a prezentat pentru prima dată planurile săptămâna trecută, declară Sky News.

Producătorul german de îmbrăcăminte sportivă a rămas cu pantofi Yeezy în valoare de 1,3 miliarde de dolari după ce a rupt legăturile cu Kanye West, care acum poartă numele de Ye, din cauza comentariilor antisemite pe care le-a făcut anul trecut.

Adidas nu a precizat cât va dona, spunând că este vorba despre o sumă semnificativă” fiind oferită unor organizații, inclusiv Anti-Defamation League. De asemenea, va dona încasările către Philonise & Keeta Floyd Institute for Social Change. Institutul este condus de fratele lui George Floyd, un bărbat de culoare neînarmat care a fost ucis de un ofițer de poliție în Minnesota în 2020.

Recomandări

SUNAK PUNE STOP FUMATULUI
TAYLOR SWIFT, CRITICATĂ DUR DE COURTNEY LOVE
VICTORIA BECKHAM A ÎMPLINIT 50 DE ANI
ȘEFUL NATO A VORBIT CU IOHANNIS
EU SUNT MIC, NU FAC NIMIC
MELONI DĂ 1 MLD.€/AN PT. ORELE DE RELIGIE

Credem că aceasta este cea mai bună soluție deoarece respectă modelele create și pantofii produși, funcționează pentru oamenii noștri, și rezolvă o problemă de inventar ce va avea un impact pozitiv în comunitățile noastre”, a declarat directorul general Bjoern Gulden.

Nu există loc în sport sau în societate pentru ura de orice fel”

Lansarea unor pantofi marchează prima dată când Adidas a vândut produse Yeezy clienților de la încheierea parteneriatului în octombrie. Valoarea pantofilor Yeezy pe piața de revânzare a explodat de atunci, prețul unora dintre ei fiind mai mult decât dublu. Adidas nu a precizat dacă va încerca să controleze piața de revânzare a pantofilor.

Compania a anunțat că ar putea exista și alte lansări de stocuri Yeezy, dar nu s-a luat nicio decizie cu privire la momentul potrivit. Anunțul nu are un impact imediat asupra perspectivelor grupului pentru 2023. Într-un moment în care antisemitismul a atins niveluri istorice în SUA și este în creștere la nivel global, apreciem modul în care Adidas a transformat o situație negativă într-un rezultat foarte pozitiv”, a declarat directorul general al Anti-Defamation League, Jonathan Greenblatt.

Citește și: