• Peugeot a decis să schimbe radical sigla, după 55 de ani
  • Peugeot va înlocui leul care stă în picioare cu un cap de leu
  • Compania Peugeot a fost fondată în 1810 ca producător de râșnițe

Vai de capul leului. Pentru că doar capul mai rămâne din leul Peugeot.

După 55 de ani, firma franceză își schimbă logo-ul. În locul leului ridicat în picioare, pe grila mașinilor va apărea doar capul animalului, cu coama în vânt.

De altfel, mișcare este, de fapt, o revenire la logo-ul original, din anii 60, în perioada de aur a Peugeot.

Recomandări

CRESC TENSIUNILE CHINA-TAIWAN
CIOLACU: ROMÂNIA ȘI TURCIA NU SUNT COMPETITORI
STRESUL NE DOBOARĂ
FRANȚA SCHIMBĂ DOCTRINA
CE ȚINUTE AU ALES VEDETELE LA CANNES
CONFLICT VIOLENT ÎN PARLAMENTUL ROMÂNIEI