Alexandra Paven, „femeia care s-a născut în toate cele 360 de zile ale anului”: „Avem prima etichetă lenticulară făcută pe o sticlă de parfum”

„Ar trebui să mă promovezi ca prima femeie care s-a născut în toate cele 360 de zile ale anului. Așa cum te-am rugat acum o săptămână, să nu vorbim despre ziua mea, mi-ai dat în vileag ziua de naștere. Deși eu îmi propusesem din mai ca în fiecare zi să fie ziua mea”, a spus Alexandra Paven, în spirit de glumă, la începutul emisiunii Marius Tucă Show.

Alexandra Paven: „În piața de parfumerie, Bucureștiul nu există

„Am făcut o introspecție din mai până acum și m-am gândit cum am început, cum am făcut magazinul și cum am început să curatăm și să descoperim parfumieri în toată lumea.

„Când nu exista Instagram și niciun fel de social media trebuia să-i cauți și găsești în toată lumea”, a spus Alexandra Paven.

„E ca și când curatezi o expoziție de artă. Nu aveau nicio modalitate de a se promova. Trebuia să le spui că București există și că faci asta din pasiune.

În piața de parfumerie, Bucureștiul nu există. Pentru noi a fost meritoriu ca oamenii să-și dorească să fie în magazinul nostru doar pentru că recunoșteau pasiunea cu care vorbeam despre fiecare parfum în parte.

La început ne-am numit creatori de emoție. În timp, ne-am gândit că este un nume lung, hai să ne rebranduim. Ne-am dat seama că nu iese pentru că ăștia suntem.

Când am creat prima bijuterie, 72, ne-am trezit creativi”, a adăugat Alexandra Paven.

Alexandra este „clar-vânzătoarea” care adună și vinde povești și emoții, spune Marius Tucă.

Alexandra Paven: „Mi s-a părut că se strânsese acolo o emoție extraordinară pentru că nimeni nu știa ce să facă

„Eu nu pot să folosesc termenul client. Totul stă în omul care stă la noi în magazin: să fie deschis și să vorbească despre nevoile lui”, a spus Alexandra Paven.

Marius Tucă: Eu am rămas surprins că tu ai început să creezi parfumuri.
Alexandra Paven: Și eu.

„Știi că se spune că oriunde ne situăm este buricul Pământului. Am creat 72-ul pentru eveniment. S-au deschis niște dimensiuni”, mai spune Alexandra Paven.

„Comunitatea 1 din 100 s-a format astfel: am avut 10 parfumieri care au fost convinși să vină în România, convinși să facă un show, deși ei nu fac asta, și au fost rugați să pregătească o temă pentru fiecare invitat.

Nimeni nu știa ce se va întâmpla. Tot evenimentul s-a ținut într-o fabrică veche, dezafectată, s-au creat 10 sufragerii curatate pentru fiecare curator. Gândește-te la o chestie foarte intimă: ai 9 prieteni, îi aduni, iar omul trebuia să facă ceva.

Mi s-a părut că se strânsese acolo o emoție extraordinară pentru că nimeni nu știa ce să facă”, a explicat Alexandra Paven.

„Unul dintre participanți a vorbit despre sexualitate. El reprezintă parfumeria creativă franțuzească. Este un personaj”, spune Paven despre unul dintre parfumieri.

Parfumul cu aromă de Cola și Tămâie

„Tămâie cu Cola. E foarte greu să faci asta. Nu ai niciun fel de a te lega de brand. Pentru că noi spunem că nu va avea legătură cu numele. Este prima etichetă lenticulară făcută pe o sticlă de parfum”, a spus Alexandra Paven.

Aerul deșertului marocan

„Mirajul nu este un parfum, este o stare. Când lumea o să învețe să nu poarte parfum, ci să intre într-o stare, eu voi fi un om foarte fericit. Este un parfum despre piele, dar nu despre pielea comercială”, a explicat Alexandra Paven.

Exit mobile version