Black Friday 2023. Care a fost comanda cu numărul cel mai mare de produse/În minutul de aur, cel mai mare retailer online din România a încasat comenzi în valoare de 9 milioane de lei

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a depăşit anul acesta până la ora 21:00 ţinta de vânzări de 680 milioane lei pe care şi-a setat-o pentru Black Friday.

Retailerul a vândut peste 2,5 milioane de produse, la un coş mediu de 4,7 produse/ client, cu o valoare de 1.367 lei. În cadrul ediţiei de anul acesta, peste 75% din plăţi au fost cu cardul, şi peste 86% dintre vizite au fost de pe mobil.

Recorduri în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday

Livrări de Black Friday eMAG

Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday 2023

Country Manager la PayU GPO România: Am înregistrat peste 1.000.000 de tranzacții procesat în sistemul PayU, creșterea fiind de aproape 35%

Elena Gheorghe, Country Manager la PayU GPO România: „Am înregistrat peste 1.000.000 de tranzacții procesat în sistemul PayU, creșterea fiind de aproape 35%, iar valoarea tranzacțiilor procesate a fost în jurul valorii de 535 de milioane de Ron. Românii și-au rezervat buget în primul rând pentru a-și achiziționa produse din categorie pro electrocasnice mici și mari, laptop-uri, TV-uri, audio-video și telefoane.”

„Pentru că, evident, Black Friday este recunoscut ca un eveniment care vine cu reduceri semnificative în aceste categorie de produse, dar nu numai că există și reduceri semnificative, există și un plan extins de rate pe care comercianții îl oferă. De asemenea, tot în această perioadă și în special în această zi observăm categoriile de jucării, fashion. Black Friday a venit și cu categorii de produse vedetă, cum ar fi biletele de avion, vacanțe, servicii medicale și tot felul de experiențe”, a spus Elena Gheorghe la Aleph News.

Citește și

Exit mobile version