• Hotelierii fac eforturi ca să-și mulțumească clienții mileniali.
  • Milenialii erau obișnuiți să doarmă la cort sau în rulote.
  • Hotelurile oferă piste de skateboard sau zone de alpinism.

Clientul nostru, stăpânul nostru. E expresia de căpătâi a hotelierilor care nu mai știu ce să facă să mulțumească mofturile oaspeților mileniali – generația cel mai puțin prietenoasă cu hotelurile până acum – dar o generație care are bani și atunci, de ce sa nu atragi acesti bani.

Rampe și piste de skateboarding, vetre pentru foc, biciclete de închiriat sau zone de alpinism

Toate aceste facilitați ca să atragă o generație obișnuită cu dormitul la cort sau în rulotă și cu drumețiile în natură.

Recomandări

CUM PUTEA FI EVITAT RĂZBOIUL RUSO-UCRAINEAN?
TRUMP ȘI ORBAN VOR SĂ FACĂ ALIANȚĂ
TAYLOR ȘI TRAVIS, SURPRINȘI ÎN LAS VEGAS STRIP
CE SPUNE MAȘINA TA DESPRE TINE?
CUM S-AU CUNOSCUT WILLIAM ȘI KATE?
RAY CHAN A MURIT LA 56 DE ANI

Ciubărul din lemn pentru baie, sauna sau cada de hidromasaj în aer liber sunt deja facilități obișnuite în multe hoteluri care vor să atragă turiștii dornici de aventură.

Dar asta nu exclude o cameră confortabilă și spații pentru relaxare și citit, pentru că și milenialii au ajuns la o vârstă.

Și, firește, locuri de joacă pentru copii, pentru că tinerii care acum 10 ani dormeau și sub cerul liber, sunt acum familiști. Totul vine însă cu prețuri pe măsură. Hotelurile cu astfel de dotări taxează între 150 și 500 de dolari pe noapte.

Citește și