- Epidemia a stimulat adopția tehnologiilor deja existente pe piață, care nu erau populare
- Pentru a fi sustenabilă, digitalizarea trebuie gândită pe termen lung
- Digitalizarea nu a prea fost o alegere, ci singura opțiune existentă
N-o să-ți vină să crezi dar epidemia de coronavirus are și părți bune. Vrând-nevrând ne-a obligat pe toți să ne digitalizăm.
Desigur, digitalizarea nu a prea fost o alegere, ci singura opțiune existentă. Doar așa au putut supraviețui multe dintre business-uri.
Despre asta au discutat și colegii de la Ziarul Financiar în ZF High Tech Innovation Summit. În acest an a fost și el digitalizat. Întâlnirea a fost online.
„Procesul de digitalizare trebuie gândit pe termen lung pentru a fi sustenabil, deoarece digitalizarea necesită schimbarea modului de business, a modului de operare”, a spus Răzvan Sighinaș, chief information officer, ING România.
„Lucrul bun pe care l-a făcut în domeniul high-tech pandemia nu a fost neapărat să stimuleze inovația, ci să stimuleze adopția tehnologiilor existente pe piață”, a afirmat Cătălina Niculiţă, Systems Engineering Manager Cisco România.