• Hyundai Motor Group Innovation Center Singapore se întinde pe șapte etaje și poate produce până la 30.000 de vehicule electrice anual.
  • Un Ioniq 5 este expus în holul clădirii, alături de un Pony, prima mașină pe care Hyundai a lansat-o în anii 1970.
  • O caracteristică a instalației de 86.900 de metri pătrați este așa-numitul sistem de producție bazat pe celule.

Grupul Hyundai Motor a inaugurat oficial o unitate puternic automatizată în Singapore, care se așteaptă să joace un rol crucial în strategia sa de electrificare în următoarele decenii, implementând robotică și noi metode de producție, anunță Bloomberg.

Hyundai Motor Group Innovation Center Singapore se întinde pe șapte etaje și poate produce până la 30.000 de vehicule electrice anual, potrivit Hyundai. Acesta este în funcțiune de la începutul acestui an, producând automobile Ioniq 5 și robotaxi complet autonome. Ioniq 6 se va alătura liniei de producție în 2024.

HMGICS se va stabili ca unul dintre cei doi piloni de inovare ai Hyundai Motor Group care vor conduce viitorul companiei în era electrificării în următorii 50 de ani”, a declarat marți Hyundai într-o declarație. Instalația va servi drept banc de testare pentru dezvoltarea viitoarelor soluții de mobilitate”.

Recomandări

CUM PUTEA FI EVITAT RĂZBOIUL RUSO-UCRAINEAN?
TRUMP ȘI ORBAN VOR SĂ FACĂ ALIANȚĂ
TAYLOR ȘI TRAVIS, SURPRINȘI ÎN LAS VEGAS STRIP
CE SPUNE MAȘINA TA DESPRE TINE?
CUM S-AU CUNOSCUT WILLIAM ȘI KATE?
RAY CHAN A MURIT LA 56 DE ANI

Un Ioniq 5 este expus în holul clădirii, alături de un Pony, prima mașină pe care Hyundai a lansat-o în anii 1970, contribuind la marcarea nașterii industriei auto din Coreea de Sud.

Noua instalație de robotaxi de la Hyundai Motor

O caracteristică a instalației de 86.900 de metri pătrați este așa-numitul sistem de producție bazat pe celule, în care oamenii și roboții lucrează cot la cot, înlocuind abordarea tradițională de producție pe bandă rulantă. Aproximativ 200 de roboți se angajează în operațiuni precum asamblarea și inspecția, eliberând oamenii pentru a se concentra pe sarcini mai creative și mai productive, a declarat Hyundai.

Prim-ministrul din Singapore, Lee Hsien Loong, a participat la ceremonia de inaugurare a centrului în urmă cu trei ani, descriindu-l la acea vreme ca fiind un pas important pentru Hyundai și primul de acest fel din lume. El a spus că acesta va deschide calea pentru mai multe investiții din partea companiilor sud-coreene.

Clădirea dispune, de asemenea, de o pistă de 618 metri pe acoperiș pentru teste de conducere și o fermă inteligentă unde roboții lucrează la producerea de legume, dintre care unele vor fi folosite într-un restaurant programat să se deschidă anul viitor. Doar 1% din terenul din Singapore este alocat agriculturii, iar orașul-stat importă 90% din alimentele consumate. Acesta își propune să producă 30% din alimente la nivel local până în 2030.

Pista de 618 metri de pe acoperiș

Hyundai Motor Group include Hyundai Motor Co., Kia Corp. și marca de lux Genesis, precum și divizia de piese și servicii Hyundai Mobis Co. Plănuind să producă peste 3,6 milioane de vehicule electrice pe an până la sfârșitul acestui deceniu, grupul construiește o fabrică mult mai mare în Ulsan, Coreea de Sud, capabilă să producă 200.000 de vehicule electrice pe an, și o alta în statul american Georgia, cu o capacitate anuală de 300.000 de unități.

Aceasta este mai mult decât o fabrică”, a declarat Alpesh Patel, șeful departamentului de inovare tehnologică al HMGICS. Este vorba, de fapt, de experimentarea unui întreg model de afaceri”.

Citește și