• Louboutin: Am înființat compania împreună cu cei mai buni doi prieteni ai mei
  • Compania a fost evaluată la 3,2 miliarde de dolari de Exor, anul trecut
  • În 2023, Louboutin a creat pantofi personalizați pentru turneul lui Taylor Swift, Era Tour

Christian Louboutin a devenit oficial miliardar! Cum? Brandul său, celebrul pentru pantofii iconici cu talpă roșie, a fost evaluat la o sumă impresionantă de 3,2 miliarde USD de către firma de investiții Exor.

Louboutin: Am înființat compania împreună cu cei mai buni doi prieteni ai mei

Și totuși, această poveste de succes a început într-un mod destul de neașteptat. În urmă cu mai bine de trei decenii, Louboutin a deschis primul său magazin în inima Parisului. Acesta susține că nu a fost singur când a decis să pornească pe acest drum. „Am înființat compania împreună cu cei mai buni doi prieteni ai mei” afirmă Louboutin. Acolo, a avut loc o întâmplare neașteptată care avea să schimbe lumea modei: aplicând oja roșie pe tălpile unor pantofi, și-a creat semnătura iconică.

De atunci, creațiile sale au captivat inimile și imaginațiile oamenilor din întreaga lume. Celebrități precum Angelina Jolie sau Sarah Jessica Parker s-au arătat încântate de creațiile sale.. Louboutin crede cu tărie că pantofii cu toc înalt dau putere femeilor, iar creațiile sale sunt o dovadă vie a acestui crez.

Recomandări

ULTIMATUM PENTRU HAMAS
CÂT INVESTESC PARTIDELE ÎN PROPAGANDĂ
MACRON A IEȘIT LA ATAC
FERRARI LANSEAZĂ UN NOU BOLID
MAD MAX REVINE
SCHOLZ RĂMÂNE FĂRĂ NEMȚI

Împreună cu partenerii săi de afaceri, Herni Seydoux și Bruno Chambelland, Louboutin a realizat o mișcare strategică în 2021, vânzând o parte din companie pentru aproximativ 650 de milioane USD. Astfel, brandul și-a consolidat poziția în industrie, iar valoarea sa a crescut cu 30% de atunci.

Nu numai că a dominat industria modei, dar Louboutin a cucerit și scena muzicală. În 2023, a creat pantofi personalizați pentru turneul lui Taylor Swift, Era Tour, și cizme personalizate pentru turneul lui Beyoncé, Renaissance Tour. Asta demonstrează că brandul său este mai mult decât o simplă marcă de încălțăminte – este un simbol.

Citește și