• Grupul de lux LVMH anunță vânzări record în prima jumătate a anului, de 42,2 miliarde de euro în perioada ianuarie-iunie.
  • Rezultatele excepționale se datorează în special revenirii pieței de lux din China, SUA este singura piață din lume în care a fost înregistrată o ușoară scădere.
  • Diviziile de modă și de marochinărie, au avut o creștere de 21%. Louis Vuitton, Christian Dior, Loro Piana, Loewe s-au remarcat în mod deosebit.

Grupul de lux LVMH anunță vânzări record în prima jumătate a anului. Vânzările au ajuns la 42,2 miliarde de euro în perioada ianuarie-iunie, cu 15% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Profitul net al companiei a crescut cu 30%, până la 8,48 miliarde de euro. Rezultatele excepționale se datorează în special revenirii pieței de lux din China, dar și în Europa vânările au fost în creșetere, SUA este singura piață din lume în care a fost înregistrată o ușoară scădere.

”LVMH a obținut rezultate remarcabile în timpul unei perioade de șase luni de incertitudine politică și economică. (…) Grație atractivității brandurilor noastre abordăm a doua jumătate a anului cu încredere și optimism, dar rămânem vigilenți în contextul actual”, transmite Bernard Arnault pe site-ul oficial al companiei LVMH.

Grupul transmite că succesul înregistrat se datorează diviziilor de modă și de marochinărie. Louis Vuitton, Christian Dior, Loro Piana, Loewe s-au remarcat în mod deosebit, dar și celelalte mărci ale grupului au avut creșteri semnificative, scrie Capital.

Recomandări

MACRON AMÂNĂ NUMIREA NOULUI GUVERN
DEFECTE DE 1 MILIARD DE DOLARI
RO-ALERT ÎN TULCEA
TAIWANUL SE PREGĂTEȘTE DE TAIFUN
NE-AM EDIFICAT
FUSTA ȘI CUREAUA LATĂ

Semestrul a fost marcat, la Louis Vuitton, de sosirea noului director de creație, Pharell Williams. Prima defilare după numirea sa a avut mai multe de un miliard de vizualizări pe rețelele sociale. Au crescut și vânzările de ceasuri și bijuterii, în special pentru Tiffany, Bulgari și Tag Heuer.

Ce divizii de lux au înregistrat scăderi la LVMH

Grupul a avut creșteri și pe vânzările pentru publicul larg. Magazinele Sephora au fost vedeta grupului, cu o creștere de 26%, în special în SUA, Europa și Orientul Mijlociu. Au crescut și vânzările în magazinele deținute de grup în magazinele duty-free, pe fondul reluării traficului aerian de după deschiderea Chinei, în special în Hong Kong și Macao.

Doar vânzările de vinuri și spirtoase (Ruinart, Moët et Chandon, Hennessy ), au scăzut cu 4%, pe fondul scăderilor vânzărilor coniacului Hennessy în Statele Unite.

Citește și

Cum să te îmbraci pe caniculă? „Facekinis” devin populare în China la temperaturi care depășesc 35 de grade 

Mersul pe jos sau alergatul nu mai sunt de actualitate. Care sunt cele mai bune exerciții pentru reducerea tensiunii arteriale

Record de temperaturi ale oceanului în Florida, cu peste 38C înregistrate. Ce impact are valul de căldură asupra apelor