- Wipro, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii software din India, vrea ca toți angajații să știe cum să folosească inteligența artificială.
- Gigantul IT a anunțat că va cheltui 1 miliard de dolari pentru a-și îmbunătăți capacitățile de inteligență artificială în următorii trei ani și pentru a-și instrui întregul personal.
- Companiile folosesc din ce în ce mai mult inteligența artificială pentru a susține sau a înlocui sarcinile efectuate de obicei de oameni.
Wipro, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii software din India, vrea ca toți angajații să știe cum să folosească inteligența artificială. Gigantul IT a anunțat că va cheltui 1 miliard de dolari pentru a-și îmbunătăți capacitățile de inteligență artificială în următorii trei ani, inclusiv pentru a-și instrui întregul personal, format din 250.000 de persoane din 66 de țări, în această tehnologie în plină evoluție, scrie CNN.
Wipro a declarat că vrea să organizeze ateliere de lucru „privind elementele de bază ale inteligenței artificiale și utilizarea responsabilă a inteligenței artificiale pe parcursul următoarelor 12 luni și va continua să ofere o pregătire mai personalizată și continuă pentru angajații cu roluri specializate în inteligență artificială”.
Wipro este una dintre cele mai mari firme de outsourcing din India, specializată în servicii IT și de consultanță. Mișcarea sa vine în contextul în care IA generativă, tehnologia care stă la baza unor platforme populare precum ChatGPT, a luat amploare.
Compania lansează și un sistem software
„Odată cu apariția inteligenței artificiale generative, ne așteptăm la o schimbare fundamentală în viitor, pentru toate industriile”, a declarat Thierry Delaporte, CEO al Wipro.
Compania spune că lansează și un sistem software pentru a integra AI în fiecare platformă și instrument utilizat la nivel intern și oferit clienților, capitalizând astfel eforturile sale existente în acest domeniu, care au început în urmă cu aproximativ un deceniu.
Companiile folosesc din ce în ce mai mult inteligența artificială pentru a susține sau a înlocui sarcinile efectuate de obicei de oameni.
Săptămâna aceasta, directorul general al unui startup indian a ajuns pe prima pagină a ziarelor pentru că a concediat aproximativ 90% din personalul de asistență, afirmând că firma a construit un chatbot cu inteligență artificială care poate procesa cererile de servicii pentru clienți mai repede decât angajații.
Citește și