- Peste 30 de branduri și-au transformat produsele în tematica Barbie.
- Compania Mattel se bazează pe merchtainment.
- Mattel a transformat jucăria Barbie într-un film și filmul în produse.
Premiera filmului „Barbie” va fi pe 21 iulie. Estimările Barbie sunt de 85 de milioane de dolari încasări în primul weekend. Asta înseamnă promovare de miliarde. După mai mult de 60 de ani, legenda Barbie atrage acum atenția tuturor mai mult ca niciodată. De la lansarea trailer-ului noului film și până azi, peste 30 de brand-uri și-au transformat produsele în tematica Barbie. Mattel, compania americană care a creat păpușa, se laudă că se bazează pe merchtainment. Adică a transformat jucăria într-un film, iar filmul într-o linie extinsă de produse, scrie Indy100.
Există gogoși, periuțe de dinți, case pe AirBnb pe care poți să le închiriezi și o grămadă de accesorii. Toate roz, evident. Peste un miliard de dolari a încasat compania Mattel din vânzarea de păpuși și accesorii Barbie, într-un singur an. Până la finalul lunii apar și primii bani din film. Specialiștii estimează încasări de peste 85 de milioane de dolari, doar din primul weekend de la lansare.
Ca să o scoată din filmul unei vieți perfecte, o mamă i-a modificat păpușa fetei sale. A luat lacul pentru unghii din casă și a desenat vergeturi pe păpușă. „Când o să crească, o să-și dea seama că așa arată normalitatea”, se laudă femeia din Marea Britanie.
AMC spune că cel puțin 20.000 de oameni și-au luat bilet la ambele filme (Barbie și Oppenheimer), în aceeași zi. Lanțul britanic Vue: 19% dintre cei care au rezervat un bilet la Oppenheimer au luat și un bilet la Barbie.
Citește și: