• Profitul net al companiei a scăzut cu 56% în 2020, la 62 milioane de euro
  • Cel mai lovit model a fost Logan MCV, cu un declin de 50%
  • Ponderea Duster a scăzut de la 75% la 70% în 2020, cu 183.300 de unităţi

Economia României urcă, dar profitul celui mai mare exportator român scade. Dacia a avut o scădere de 27% a business-ului în 2020, faţă de 2019. Și a ajuns la aproape 3,8 miliarde de euro. S-a întors, practic, șapte ani în urmă.

În 2018, Dacia ajunsese la un maxim istoric de 5,3 miliarde de euro venituri.

Anul trecut, au fost vândute cu 90.000 de mașini mai puține, față de 2019. În total, 260.000. A fost criza și au fost saptămâni de pauza de producție.

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA

„Pe modele, vânzările vor reveni sau chiar vor crește. Pe de altă parte, dacă anul trecut, Dacia producea 5 modele la Mioveni, acum mai produce doar 3 modele. Dacia va miza pe modele mai scumpe”, a spus Bogdan Alecu, de la Ziarul Financiar.