• Jeff Bezos joacă un rol din ce în ce mai activ în operațiunile de la The Post, spune The New York Times.
  • Fondatorul Amazon și fostul director executiv a făcut o vizită neobișnuită la redacție la începutul acestui an.
  • Bezos a căutat să facă din The Post o forță internațională și a încurajat experimentarea digitală.

Fostul director executiv și președinte al Amazon, Jeff Bezos, s-a implicat din ce în ce mai mult în operațiunile The Washington Post, ziarul pe care l-a achiziționat cu 250 de milioane de dolari în urmă cu un deceniu, potrivit The New York Times.

În ultimii ani, reprezentanții lui Bezos au urmărit îndeaproape bugetul, dar Bezos a adoptat recent o abordare mai activă deoarece publicația s-a confruntat cu vânturi în contra și disidență internă. Până la începutul lui 2021, The Post se lăuda cu 3 milioane de abonați digitali, alimentat de ciclurile fulgerătoare de știri ale administrației Trump și avea peste 1.000 de angajați – față de aproximativ 580 de angajați înainte de investiția lui Bezos în ziar.

Abonamentele digitale se ridică acum la 2,5 milioane, iar ziarul s-a împiedicat să crească această cifră, potrivit The Times. Raportul The Times a menționat că The Post urma să piardă 100 de milioane de dolari în acest an, potrivit a două persoane care cunosc situația financiară a The Post, care au vorbit cu ziarul. Alte două persoane au declarat, de asemenea, pentru The Times că Postul ar trebui să rateze estimările privind veniturile din publicitate pentru anul.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA

Patty Stonesifer, directorul executiv interimar al The Post, a declarat pentru The Times că Bezos a fost încântat de „fiecare dolar investit” în companie. O persoană care cunoaște viziunea lui Bezos pentru The Post a spus că 2023 va fi un „an pentru investiții” pentru ziar.

„Sunt foarte entuziasmat de ceea ce putem face aici, la The Washington Post, în următorul deceniu”, a spus Stonesifer într-un comunicat. „Al doilea deceniu al lui Jeff de proprietar al The Post ar trebui să fie și mai interesant.” Când Bezos a cumpărat The Post în 2013, a fost sfârșitul unei ere pentru ziar, care timp de generații fusese condus de familia Graham, a cărei administrație a văzut ziarul urcând la înălțimi monumentale cu acoperirea Watergate și Pentagon Papers.

Bezos a încurajat experimentarea digitală atunci când a cumpărat prima dată ziarul, încercând să transforme The Post într-o putere internațională. După achiziția inițială de către Bezos a The Post, influența sa a fost mai puțin vizibilă în redacție, potrivit a două persoane care au vorbit cu The Times.

Citește și: