- Rare Beauty vine din dorința de a sprijini persoanele care se confruntă cu probleme de sănătate mentală.
- Rare Beauty a avut o creștere impresionantă, cu vânzări anuale de 400 de milioane de dolari și o creștere de 200% de la un an la altul.
- Selena Gomez a fost diagnosticată cu tulburare bipolară, dar a vorbit deschis cu fanii săi, promovând un mesaj de autenticitate și sprijin.
Selena Gomez, una dintre cele mai urmărite femei pe Instagram lansa în 2020 propriul brand Rare Beauty. La 31 de ani, actriță și cântăreață de succes, a transformat brandul său de cosmetice într-un imperiu de 2 miliarde de dolari, având o creștere spectaculoasă a vânzărilor.
De la ce a plecat ideea brand-ului Rare Beauty?
Inițial, inspirația Selenei pentru Rare Beauty nu a fost legată de produsele de machiaj în sine, ci de dorința de a sprijini persoanele care se confruntă cu probleme de sănătate mentală. Așa a creat Rare Impact Fund, cu scopul de a strânge 100 de milioane de dolari în primii 10 ani, iar până acum, fondul a colectat 13 milioane de dolari. Rare Beauty a avut o creștere impresionantă, cu vânzări anuale de 400 de milioane de dolari și o creștere de 200% de la un an la altul. Produsele sale au devenit rapid populare, inclusiv blush-ul lichid care a generat vânzări de 70 de milioane de dolari în 2023.
Dar care au fost pașii către succes?
Artista a fost diagnosticată cu tulburare bipolară, dar a vorbit deschis cu fanii săi, promovând un mesaj de autenticitate și sprijin pentru sănătatea mentală. Rare Beauty nu este doar un brand de cosmetice, ci și o comunitate de oameni care se sprijină reciproc. Echipa brand-ului a acordat granturi pentru 26 de organizații din cinci continente, sprijinind astfel sănătatea mentală la nivel global. Selena a promovat întotdeauna naturalețea și are o gamă variată de nuanțe pentru fiecare produs, iar asta a făcut publicul să o îndrăgească pentru că nu este o persoană care face diferențe.