• Băutura combină sosul cu aromă de porc înăbușit Dongpo cu espresso și lapte, cu carne de piept de porc.
  • China este cea mai mare piață de cafenele de marcă din lume, potrivit unui raport publicat în decembrie de World Coffee Portal.
  • Latte de porc de la Starbucks a câștigat rapid popularitate pe rețelele de socializare chinezești, ajungând la peste 476.000 de vizualizari pe Weibo.

Cui nu-i place puțină carne de porc înăbușită la cafea?

Starbucks pariază pe această combinație neobișnuită cu o nouă băutură lansată în China pentru a marca Anul Nou Lunar. Denumită „Abundant Year Savory Latte”, brand-ul o descrie ca având o aromă „interesantă”.

Băutura combină sosul cu aromă de porc înăbușit Dongpo cu espresso și lapte, cu carne de piept de porc, potrivit aplicației de livrare Starbucks.

Recomandări

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

Băutura te costă 68 de yuani (9,45 dolari), scrie CNN.

Fotografiile băuturii, postate pe platforma chineză de socializare Weibo de către Shanghai Starbucks Reserve Roastery, arată o picătură de sos roșu închis deasupra spumei de latte – cu o felie pătrată de porc pe o frigăruie așezată pe marginea cănii.

China este cea mai mare piață de cafenele de marcă din lume, potrivit unui raport publicat în decembrie de World Coffee Portal, după ce anul trecut a depășit Statele Unite.

Latte de porc de la Starbucks a câștigat rapid popularitate pe rețelele de socializare chinezești, ajungând la peste 476.000 de vizualizari pe Weibo.

Citește și