• Lanțul de cafenele Starbucks oferă un nou mod de a consuma băuturile preferate: în propria cană.
  • Vei putea cere pahare reutilizabile la comenzile din aplicația Drive-thru și Starbucks.
  • Comenzile drive-thru și pentru aplicație reprezintă aproximativ 70% din vânzările operate de companie, în SUA.

De acum, ne putem bea cafeaua care ne oprește din fugă, la Starbucks, însă nu oricum, ci din cana personală….și facem un bine și planetei.

Lanțul de cafenele extinde modul în care personalul său poate oferi clienților băuturile lor favorite, mai nou în pahare personale, ca parte a eforturilor continue de a reduce cantitatea masivă de deșeuri pe care compania o produce din ceștile sale emblematice, aruncate în mod constant la gunoi, scrie CNN.

Începând de miercuri, Starbucks adaugă opțiunea de a cere pahare reutilizabile la comenzile de la Drive-thru și aplicația Starbucks, marcând o mișcare „masivă”, despre care compania spune că era disponibilă anterior doar pentru comenzile făcute personal la cafenelele sale, încă din anul 1985.

Recomandări

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

Cum se desfășoară procesul de colectare?

Pentru comenzile drive-thru, clienții îi spun barista-ului în timpul procesului de comandă că și-au adus propria cană, curată, pe care personalul o va colecta la fereastră, „folosind un vas fără contact pentru a asigura igiena și siguranța”.

Pentru comenzile efectuate în aplicația Starbucks, o nouă opțiune „cupă personală” este acum adăugată la butonul de „personalizare” în timpul procesului de comandă.

Starbucks atrage atenția că paharele trebuie curățate înainte de a le aduce și că barista nu le va clăti. De asemenea, lanțul nu acceptă pahare mai mari de 1 L.

Este o decizie semnificativă, deoarece comenzile la drive-thru și pe aplicație reprezintă aproximativ 70% din vânzările din SUA operate de companie, ambele opțiuni crescând în popularitate de la pandemia de Covid-19.

Paharele ,,fierbinți”, tradiționale, ale lanțului sunt făcute atât din plastic, cât și din hârtie, așa că sunt dificil de reciclat, ceea ce a determinat compania să regândească o varietate de moduri de a-și reduce producția de deșeuri, speră ei cu 50% până în 2030.

Salvezi planeta și primești răsplata pe loc

De fiecare dată când folosesc o ceașcă personală, clienții vor primi, de asemenea, o reducere de 10 cenți și 25 de stele dacă sunt membri ai programului.

Starbucks a explicat într-un comunicat de presă că schimbările fac „parte dintr-o mișcare culturală mai amplă pe care compania o duce, din dorința de a trece către materiale reutilizabile, depărtându-se de materialele plastice de unică folosință”.

Lupta pentru durabilitate

Unele idei durabile pe care le-a încercat Starbucks, includ experimentarea unui program de împrumut – o ceașcă, pentru care clienții plătesc un depozit, o iau mai apoi cu ei și o predau după utilizare.

Într-o locație de testare din Seattle în 2021, clienții au plătit un depozit de 1 USD și au trebuit să returneze paharul reciclabil într-un coș inteligent, situat în magazin pentru a-și recupera dolarul. Compania a testat programe pilot similare în Japonia, Singapore și Regatul Unit.

Extinderea programului de pahare reutilizabile a fost mult timp un obiectiv pentru Starbucks, în ciuda dificultăților pe care le-ar putea cauza, cum ar fi schimbarea gustului unei băuturi cu mai multe ingrediente.

Pentru a rezolva acest lucru, Starbucks a cerut clienților să-i informeze pe cei care le prepară de dimensiunea pe care și-ar dori-o, iar băutura va fi făcută într-un recipient personalizat cu gradarea corespunzătoare, fără a îngreuna suplimentar munca angajaților.

Citește și