- Edmond Moraru a investit 400.000 de euro într-un Coffee to Go de lux
- Antreprenorul vinde cafea într-o mașină restaurată care valorează 120.000 euro
- Edmond urmează să mai cumpere patru astfel de mașini
În perioada asta mulți ar evita orice investiție. Dar pentru un om cu experiență în afaceri oportunitățile apar în orice moment. Un exemplu este Edmond Moraru, un antreprenor din Iași care a băgat 400.000 de euro într-un concept Coffe to Go.
Printre altele, Edmond a cumpărat o mașină dotată cu un aparat de cafea. Marele avantaj al acestei cafenele este că poate fi mutată oricând în alt oraș.
Piesa de rezistență a afacerii este un Citroen din 1954 restaurat. Acest concept de Coffe to Go este întâlnit în marile capitale din Europa, dar și în New York sau Tokio. Mașina se mută între două locații, clienții știu deja orarul. În acest fel câștigurile într-o zi sunt mai mari.
Edmond spune că începutul este bun. El a investit și în propria prăjitorie, iar acum are de gând să mai cumpere patru astfel de mașini care vor merge prin tot orașul. Până acum investiția totală se ridică la 400.000 de euro. Edmond consideră piața cafelei nu este suficient de mult exploatată și a vrut să aducă în România un concept premium.