• Jade Beason este un influencer și coach pentru creatorii de conținut full-time, care a lucrat în marketing.
  • Ea a avut venituri de aproximativ 380.000 de dolari în 2022 din afacerea ei de coaching, contracte cu branduri și alte activități.
  • Ea a dezvăluit patru strategii pe care le-a folosit pentru a-și crește afacerea.

Jade Beason a reușit să își cvadrupleze veniturile într-un an. Creatoarea de conținut din Londra, care are aproximativ 113.000 de abonați pe YouTube, câștiga aproximativ 70.000 de lire sterline, în 2021, când a renunțat la job-ul în marketing pentru a deveni influencer full-time. În 2022, ea și-a crescut veniturile la aproximativ 380.000 de dolari, în mare parte datorită diverselor programe de coaching și parteneriatelor cu branduri. Insider a confirmat veniturile cu ajutorul documentelor pe care ea le-a furnizat.


Influencer-ul a spus că au intervenit mulți factori. Dar cel mai semnificativ a fost decizia de a se axa pe crearea de conținut și pe coaching cu normă întreagă, lucru pentru care cei opt ani de experiență în marketing i-au dat încredere.

Ea a inceput în 2022 să-și extindă modelul de afaceri, inclusiv schimbându-și stilul de coaching și modificandu-și tarifele pentru parteneriatele cu branduri.
Beason a împărtășit cele patru strategii principale care au ajutat-o să își crească afacerea și veniturile, pe care le-a detaliat în podcastul său:

Recomandări

FII BOGAT ÎN ROMÂNIA
MATTY HEALY, DESPRE ALBUMUL LUI SWIFT
DE LA GOYA LA... YOGA
ZIUA INTERNAȚIONALĂ A STRIGĂTULUI
CHETĂ PENTRU SPORTIVII ROMÂNI
BLIKEN AJUNGE ÎN CHINA

Creează abonamente pentru urmăritorii tăi

Pentru a ajunge la venituri de 380.000 de dolari, Beason a schimbat modul în care își instruiește creatorii, de la one-on-one – antrenând creatori individual – la one-to-many. Creatorii pot aplica modelul „one-to-many” la propria activitate, oferind cursuri de grup, programe de coaching sau abonamente, a spus Beason. De asemenea, ea a sugerat creatorilor să profite de platforme de abonament precum Patreon sau Kajabi și să folosească funcții din aplicație, cum ar fi abonamentele Instagram sau abonamentele canalelor YouTube.

Identifică unde ai nevoie de ajutor și angajează un specialist

Angajarea unui editor video part-time a fost o decizie importantă pentru Beason. Înainte, ea petrecea opt ore pe săptămână editând videoclipuri. Ea și-a redus munca, identificând domeniile afacerii sale în care avea nevoie de ajutor, astefel a ajuns la 380.000 de dolari pe an.

Și-a calculat un buget pentru angajare și s-a ținut de el. Beason a spus că a vorbit cu un contabil, cu colegii ei din marketing și a făcut cercetări pe site-uri precum Glassdoor pentru a-și face o idee despre cât ar trebui să plătească pentru diferite poziții. Ea a subliniat, de asemenea, că nu toți creatorii au nevoie de personal de nivel superior atunci când își încep afacerea, mai ales dacă acest lucru nu este fezabil pentru ei.

Extindeți sfera de activitate și pe alte rețele de socializare

Beason a început mai întâi să creeze conținut pentru YouTube și Instagram, dar de atunci s-a extins la TikTok și Pinterest. Ea are, de asemenea, un newsletter și un podcast.
Creatorii ar trebui să ia în considerare ce platforme se potrivesc cel mai bine stilurilor lor de conținut, potrivit lui Beason. În caz contrar, ei vor fi frustrați de proces.
„Începeți cu ceea ce vă place, pentru că publicul vostru se află pe orice platformă”, a spus Beason.

Evidențiați testimonialele de la clienții

Potrivit lui Beason, pagina principală de acces a site-ului vostru ar trebui să includă două sau trei secțiuni cu testimoniale de la urmăritori, de la partenerii de brand sau de la alți clienți. Ea a spus că „dovezile de pe social media” de acest fel ar trebui să fie în prim plan atunci când creatorii își promovează afacerile. Testimonialele nu trebuie să fie în niciun caz lungi. Beason a spus că un influencer poate extrage din comentariile și DM-urile lor și să ceară permisiunea de a le folosi în materialele de marketing.

Citește și