• Utilizatorii care au peste 500 de urmăritori vor fi plătiți de rețeaua X.
  • Elon Musk se laudă că a mărit numărul de utilizatori cu 300 de milioane.
  • Threads este noul concurent al fostului Twitter și are deja 100 de milioane de utilizatori.

X va plăti creatorii de conținut de pe fosta rețea Twitter, în funcție de veniturile din publicitate. Rețeaua lui Elon Musk va acorda beneficii celor care au minim 500 de urmăritori.

Utilizatorii abonați la versiunea premium a rețelei de socializare, recent Blue Subscription (fostul Twitter Blue) sau la Verified Organizations au opțiunea de a face parte din această inițiativă, prin care creatorii de conținut pot obține o parte din banii strânși de platformă pentru publicitate bazată pe beneficiile generate de răspunsurile la tweet-urile distribuite de acești creatori care includ o reclamă. X a comentat că, odată ce creatorii de conținut au configurat această secțiune de monetizare, „vor primi plăți regulate, atâta timp cât au generat mai mult de 50 de dolari americani”.

Ce condiții se aplică?

Pe 28 iulie, s-a anunțat că distribuirea veniturilor publicitare este acum disponibilă la nivel global pentru creatorii care au îndeplinit cerințele, adică să fie abonați la versiunea Blue a platformei, având cel puțin 500 de urmăritori și adunând cel puțin minus 15 milioane de afișări acumulate în publicaţiile din ultimele trei luni. Odată ce utilizatorii îndeplinesc aceste cerințe și sunt eligibili, aceștia trebuie să își adauge contul de plată la Stripe, precum și să respecte reglementările actuale ale inițiativei privind standardele de monetizare.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
MACRON A IEȘIT LA ATAC
CÂTE LOCUINȚE DEȚINE TAYLOR SWIFT?
RECONSTRUCȚIA FACIALĂ A UNEI FEMEI DE 75.000 DE ANI
CEI MAI BOGAȚI OAMENI DIN SUA

De fapt, X a actualizat numărul de utilizatori activi lunar, care „ating un nou maxim în 2023” la 541.532.214, conform unui grafic distribuit de Musk. Într-un document prezentat de companie în luna mai rețeaua de socializare și-a încheiat primul trimestru din 2023 cu peste 229 de milioane de utilizatori la nivel mondial, adică cu 15,9 la sută mai mult decât cei înregistrați în primul trimestru al anului 2021. Astfel, proprietarul a ceea ce a fost Twitter a asigurat că din martie până în iulie creșterea utilizatorilor X a fost de aproximativ 300 de milioane.

Citește și