- Unilever elimină cuvântul „normal” de pe produsele sale cosmetice pentru a fi mai incluziv.
- Un sondaj a constatat că mulți clienți nu se simt incluși în termenul „normal” înscris pe ambalajul unor produse.
- Compania va opri și editarea digitală a culorii pielii și a formei corpului în fotografiile modelelor din reclame.
Din dorința de a fi cât mai incluziv, Unilever renunță la cuvântul „normal” de pe ambalajele produselor sale cosmetice. Pe aceste produse nu vom mai citi, de exemplu, că sunt create pentru „piele normală” sau „păr normal”, relatează NL Times.
Compania a realizat un sondaj și a constatat că mai mult de jumătate dintre clienți nu se simt incluși în termenul „normal” înscris pe ambalajul produselor pentru păr sau pentru piele. 70% dintre aceștia se pare că au avut un sentiment negativ când au citit acest cuvânt.
„Eliminarea cuvântului «normal» de pe ambalaj nu rezolvă problema, dar credem că este un pas important spre o mai mare incluziune în definirea frumuseții”, a spus un purtător de cuvânt al companiei.
În următorii ani, Unilever va schimba ambalajele a peste o sută de produse cosmetice la nivel mondial. Compania a declarat că va opri și editarea digitală a fotografiilor modelelor din reclame în ceea ce privește culoarea pielii și forma corpului.