eToro a devenit sponsorul principal al unei echipe de fotbal din România

Logoul eToro, afișat pe un telefon. Sursa foto: Hepta
  • Platforma globală de investiții și tranzacționare, eToro, a devenit oficial partenerul principal al unei echipe de fotbal din România.
  • Vicepreședintele de marketing al eToro a spus cu acest prilej că România reprezintă o piață importantă pentru ei.
  • Site-ul oficial al acesteia notează că „eToro plănuiește să fie alături de comunitatea din spatele echipei, oferind conținut educațional gratuit fanilor, astfel încât mai multe persoane să învețe cum să investească”.

Platforma globală de investiții și tranzacționare, eToro, a devenit oficial partenerul oficial al campioanei României, CFR 1907 Cluj, informează site-ul oficial al companiei.

Aceștia motivează alegerea prin faptul că CFR 1907 Cluj reprezintă unul dintre cele mai vechi cluburi de fotbal din România și notează faptul că echipa a câștigat al patrulea titlu la rând.

Ciprian Deac, poză în echipamentul clasic al echipei din Gruia, cu numele noului sponsor. Sursa foto: eToro

Vicepreședintele de marketing al eToro a spus cu acest prilej că România reprezintă o piață importantă pentru ei, iar acest parteneriat vrea să crească și mai mult vizibilitatea brandului. Mai mult de atât, acesta susține că eToro dorește să aducă în vederea populației faptul că își pot crește veniturile prin investiții și să îi apropie mai mult de sectorul financiar.

Nir Smulewicz, vicepreședinte de marketing al eToro, a declarat: „România este o piață importantă pentru eToro și prin acest parteneriat sperăm să aducem în atenția și mai multor persoane potențialul de a-și crește veniturile prin investiții. Vom colabora cu clubul pentru a face piețele financiare mai accesibile, pentru a aduce fanii mai aproape de acțiune și pentru a-i educa în ce privește investițiile”.

Ce nu reușește, dar nici nu își propune, sistemul de învățământ, iată că face obiectivul unei platforme de tranzacționare globale. Site-ul oficial al acesteia notează că „eToro plănuiește să fie alături de comunitatea din spatele echipei, oferind conținut educațional gratuit fanilor, astfel încât mai multe persoane să învețe cum să investească”

De partea cealaltă, Marius Bilașco, managerul sportiv de la CFR Cluj, privește cu optimism acest parteneriat. În același timp, el susține că partenerii echipei „au fost și rămân cei mai buni în domeniile lor de activitate”, iar eToro s-a alăturat proiectului în „drumul spre performanță”.

Marius Bilașco, manager sportiv CFR 1907 Cluj:„Suntem extrem de încântați să vă anunțăm că, începând de astăzi, clubul nostru trece la următorul nivel, familia CFR crește! Așa cum mereu am țintit locul 1 și nu ne-am mulțumit niciodată cu mai puțin, și partenerii noștri au fost și rămân cei mai buni în domeniile lor de activitate. eToro este un brand care nu mai are nevoie de prezentare, un brand global, care s-a alăturat proiectului CFR 1907 Cluj în drumul nostru spre performanță!”

eToro sponsorizează în total 15 de echipe. Acestea sunt: Everton, Leicester City, Crystal Palace, Southampton, West Bromwich Albion, Burnley, Eintracht Frankfurt, Vfl Wolfsburg, FC Augsburg, Hamburger SV, 1. FC Köln, Union Berlin, AS Monaco, FC Midtjylland, și, cel mai nou parteneriat anunțat, CFR 1907 Cluj.