• Școlile de afaceri integrează acum Inteligența Artificială în programele lor de studii pentru a menține absolvenții competitivi.
  • De asemenea, acestea încurajează utilizarea Inteligenței Artificiale în cadrul cursurilor lor.
  • Folosirea doar a unor mici explozii de 15 minute” de Inteligență Artificială oferă valoare, a declarat un profesor de la Columbia.

Școlile de afaceri mizează pe Inteligența Artificială pentru a-și menține absolvenții competitivi pe piața muncii, scrie Business Insider.

Multe școli își revizuiesc programele de studii pentru a ține pasul cu schimbările rapide din domeniul tehnologiei. Iar la unele școli, profesorii chiar își construiesc propriile chatbot-uri specializate în A.I. pentru a-i învăța pe studenți competențe soft.

În toamnă, Școala de afaceri Kogod School of Business de la American University intenționează să infuzeze A.I. în fiecare parte a curriculumului nostru”, a declarat decanul acesteia, David Marchick, într-un videoclip pe site-ul școlii. Ca parte a inițiativei, Kogod va oferi o serie de 20 de cursuri noi care acoperă totul, de la contabilitate judiciară la marketing, potrivit The Wall Street Journal.

Recomandări

DATORIA PUBLICĂ A ROMÂNIEI CREȘTE
ROMÂNI EVACUAȚI DIN GAZA
JOE BIDEN TESTEAZĂ CHATGPT
ZHANG INTRĂ ÎN ÎNCHISOARE PENTRU POSTĂRI
MUZICA REVINE PE TIKTOK
,,PLASTICUL VIU” TE SCAPĂ DE POLUARE

La rândul său, Hitendra Wadhwa, profesor la Columbia Business School care studiază leadershipul, a lansat recent LiFT. Acesta este un instrument de leadership alimentat de Inteligența Artificială care îi ajută pe studenți (și nu numai) să planifice, să se pregătească și să exerseze înainte de evenimente cu miză mare”, potrivit unui comunicat de presă pentru lansarea sa.

LiFT se bazează pe modelele de limbaj de mari dimensiuni ale OpenAI, dar este ajustat cu ajutorul informațiilor pe care Wadhwa le-a adunat de la studenți și absolvenți în cei 15 ani de predare. Nimic nu este identificabil individual, dar, uitându-ne la date, începem să generăm o mulțime de statistici din ele”, a declarat Wadhwa.

Wadhwa spune că elevii care petrec doar 15 minute cu acest instrument de trei-patru ori pe săptămână sunt mai puțin predispuși să facă judecăți pripite, mai deschiși la a-și pune la îndoială presupunerile și mai buni în a reduce diferențele dintre punctele de vedere opuse. Doar mici reprize de 15 minute, mici reprize de a intra într-o sală de gimnastică de leadership”, a spus el. Acest lucru oferă dovezi timpurii foarte bune de valoare”.

Accentul pus pe A.I. vine în condițiile în care angajatorii pun accentul pe abilitățile tehnologice ale absolvenților școlilor de afaceri.

Citește și