• 71% dintre profesorii de matematică își doresc cursuri de formare.
  • Aceștia nu mai pot face față diferitelor niveluri de pregătire ale elevilor, arată un studiu.
  • Victor Vulpe: „Nu este suficient timp alocat fiecărui exercițiu pentru ca toți elevii să-l înțeleagă”.

71% dintre profesorii de matematică își doresc cursuri de formare. Aceștia nu mai pot face față diferitelor niveluri de pregătire ale elevilor, arată un studiu. Manualele nu sunt de ajuns, acestea pot duce la o
dependență de memorare și atomizare a materiei. Astăzi, de ziua internațională a matematicii, „Regina tuturor științelor”, așa cum o denumea Gauss.

Victor Vulpe, profesor de matematică cele mai mari piedici pe care profesorul le întâmpină când este la catedră sunt să împartă timpul de rezolvare al exercițiilor și să ofere timpul necesar copiilor să învețe.

„Din păcate, nu este suficient timp alocat fiecărui exercițiu pentru ca toți elevii să-l înțeleagă. Ne bazăm că dacă au înțeles 1,2 sau 3 elevi și au zis asta în cor. Dar în general e doar un răspuns de frică”, spune Victor Vulpe.

Recomandări

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

Care sunt metodele prin care poți face elevii să se îndrăgostească de matematică

Victor Vulpe: Oferirea mai multor metode de lucru, nu doar teme, suport video, manuale interactive, mai multe exemple publicate pe site-urile oficiale ale Ministerului Educației.

Citește și