- Primarul Brașovului i-a pus gând rău festivalului Cerbul de Aur
- Televizunea publică vrea neapărat să transforme Cerbul de Aur într-o specie protejată
- Cel mai mare apărător al Cerbului de Aur a devenit Mircea Radu
Televizunea publică – instituție care ne costă 80 de milioane de euro pe an – vrea neapărat să transforme Cerbul de Aur într-o specie protejată, după ce primarul Brașovului i-a pus gând rău.
„Cerbul de aur este o tradiţie, dar cu siguranţă nu îşi mai are rostul în Piaţa Sfatului şi să blocheze tot centrul oraşului, pentru că nu este un festival care să atragă cu adevărat“, a spus Allen Coliban, într-un interviu pentru Agerpres.
Iar cel mai mare apărător al Cerbului de Aur a devenit Mircea Radu.
„Nu numai brașovenii au venit să vadă spectacolele de la Cerbul de Aur, ci și spectatori din multe alte zone ale României, ale Europei și ale lumii. În cifre de spectatori, peste 20.000 spectactori pe ediție. În audiență, peste 2.5 milioane pe ediție. Eu zic că sunt niște cifre bune“, a scris Mircea Radu pe Facebook.
Totuși, TVR a fost abia pe locul șase, cu de cinci ori mai puțini telespectatori decât avea Pro TV și jumătate din cei ai Kanal D. Greu de crezut că ajungi la două milioane și jumătate, chiar dacă aduni audiența din toate serile festivalului. Iată audiențele din prima seară a ediției de anul trecut a Cerbului de Aur, conform Pagina de Media:
- Pro TV 1.382.000
- Kanal D 564.000
- Romania TV 553.000
- Antena 1476.000
- Antena 3329.000
- TVR 1280.000
În ceea ce privește banii, anul trecut, Cerbul de Aur a costat peste 1 milion și jumătate de euro, bani publici. Încasările au fost de cel mult 250.000 de euro. Și totuși, TVR anunță că a alocat bani ca să organizeze și la anul Cerbul de Aur.