Bad Bunny devine brand global. Artistul muzical a fost încoronat de Forbes drept „Regele pop-ului”

Bad Bunny, superstar-ul muzicii urbane portoricane, continuă să cucerească scena globală. La doar 29 de ani, artistul cu numele său real Benito Martínez Ocasio nu doar intrat în selecta listă „30 Under 30″ a Forbes, ci a și a acaparat coperta revistei . Bad Bunny a fost încoronat de Forbes drept „Regele pop-ului”.

„Benito, omul de afaceri, aș spune că a venit după multă vreme, odată ce am crescut și odată ce am găsit alte căi să mă exprim și să creez, iar la finalul zilei, toate acestea se datorează muzicii”, a explicat el pentru Forbes.

În ultimii trei ani, Bad Bunny a devenit cel mai difuzat artist pe Spotify, cu 35,9 miliarde de stream-uri. Canalul său de YouTube a adunat peste 32 de miliarde de vizualizări, depășind chiar și vedete consacrate precum Justin Bieber, Ed Sheeran și Taylor Swift.

Realizările sale muzicale au fost răsplătite cu trei premii Grammy și 11 premii Latin Grammy.

„Cel mai bun moment al carierei mele…Niciodată nu am avut acest răspuns, pentru că fiecare an este cel mai bun moment al carierei mele. Fiecare pas pe care îl fac este spre bine. Un pas măreț”, a spus artistul, întrebat care a fost cel mai bun moment al carierei sale muzicale.

Citește și

Exit mobile version