• Casa de modă de lux a lansat balerini disponibili în mărimile 39-46.
  • Brandul Balenciaga este recunoscut pentru lansările și aparițiile șocante.
  • Lansarea poate fi un pas în față în ceea ce privește incluziunea în industria fashion.

Casa de modă de lux Balenciaga a lansat zilele trecute un model de balerini dedicat bărbaților. Noii pantofi poartă numele „Leopold Ballerina” și respectă design-ul clasic al balerinilor. Brandul este recunoscut pentru strategia lor de marketing bazată pe apariții șocante și articole vestimentare ieșite din tipar.

Balerinii sunt, probabil, unul dintre cele mai apreciate tipuri de pantofi pentru sezonul cald. Ei se regăsesc în garderobele femeilor de pretutindeni, fiind ușor de asociat oricărei ținute – elegantă, office, casual. De acum, Balenciaga se asigură că îndrăgitele încălțări se vor putea regăsi și în garderobele bărbaților.

Noii balerini Balenciaga sunt disponibili în trei nuanțe: turcoaz, negru și bej. Pantofii sunt confecționați din poliester și piele, având o textură satinată. Vârful balerinilor este rotunjit și decorat cu o fundă mică, realizată din aceleași materiale. Se pare că de data aceasta Balenciaga a optat pentru un design clasic, tradițional, ieșind din tipare prin desemnarea publicului său țintă: bărbații.

Recomandări

GENERAȚIA RISCULUI
AU FĂCUT PACE DIN VORBE
GAME OF THRONES LA COTROCENI
UNDE-S ELEVII? NU-S ELEVII!
PUTIN ÎL VIZITEAZĂ PE KIM
NETANYAHU DIZOLVĂ CABINETUL

Noua pereche de balerini Balenciaga va putea fi achiziționată de toți iubitorii de fashion care poartă măsurile 39-46 la pantofi, pentru suma de 750 de euro. Pantofii vor putea fi achiziționați fie online, fie din magazinele brandului. Astfel, Balenciaga se numără acum printre puținele case de modă de lux care produc mărimi ce depășesc măsura 44-45.

Mulți pasionați de fashion ar putea considera lansarea noilor balerini un mod prin care Balenciaga sfidează normele de gen. Lansarea balerinilor ar putea încuraja evoluția modei spre incluziune și acceptare, conform Hypebeast. Alte persoane ar putea considera noua lansare doar una dintre strategiile de marketing ale brandului.

Citește și: