• Timp de 2 ani abonații Netflix au putut descărca gratuit jocuri pentru mobil.
  • Netflix a dezvoltat peste 75 de jocuri mobile precum „Grand Theft Auto”.
  • Netflix explorează modalități pentru a genera venituri din afacerea sa cu jocuri.
  • he Wall Street Journal spune că Netflix ar putea pune preț pe titluri premium de jocuri.
  • Un studiu arată că în 2024 consumatorii vor cheltui 111,4 mld.$ pe jocuri mobile.

Se mută Netflix în industria de gaming? După ce a creat peste 70 de jocuri, gigantul de streaming
vrea să genereze și venituri din noul său business în 2024. Planul discutat în ultimele luni ar fi să introducă achiziții în aplicație și reclame, scrie The Wall Street Journal.

E posibil ca Netflix să ne pună să plătim în plus pentru a avea acces la jocurile sale?

Compania spunea în aprilie că vrea să adopte o experineță de joc diferită doar pentru plăcerea utilizatorilor- fără să fie stresați cu reclame sau taxe pentru a avansa în jocuri.

Pe de altă parte – Netflix a cheltuit aproximativ 1 miliard de dolari pentru achiziționarea de studiouri de jocuri și pentru a investi în general în afacerea sa cu jocuri.

Recomandări

ȘOIGU VA FI ÎNLOCUIT
ROBOȚII DEVIN TOT MAI PREZENȚI ÎN CHINA
143 DE PERSOANE MOR ÎN BRAZILIA
CUM TE ADRESEZI TINERILOR
GOOGLE ȘI HARVARD FAC ECHIPĂ
ARABIA VREA ÎN CARTEA RECORDURILOR DIN NOU

Potrivit The Wall Street Journal, compania a purtat discuții de luni de zile despre cum să facă bani din jocurile sale, inclusiv achiziții în aplicație, introducerea unui preț pentru titlurile premium și plasarea de reclame pe jocurile la care au acces abonații.

Aceste metode sunt comune (și eficiente) în lumea jocurilor mobile, în condițiile în care se așteaptă ca în 2024 consumatorii să cheltuiască 111,4 miliarde de dolari doar pe jocuri mobile.

Netflix plănuiește monetizarea din jocuri

Planurile se pot schimba în noul an…Dovada este și anul 2022 când platforma s-a răzgândit și a interzis partajarea parolelor. Rezultatul- mii de abonați pierduți. Asta nu l-a oprit, în continuare este cea mai mare platformă de streaming.

În plus, mutarea sa de a monetiza jocurile ar avea sens pentru streamer, deoarece creșterea sa a stagnat la începutul anului 2023, concediind 3% din forța sa de muncă ca urmare.

Totodată Netflix și-a majorat recent din nou prețurile, planul premium costând acum 22,99 dolari pe lună pentru noii clienți din SUA. Netflix nu a dat încă nicio declarație.

Citește și