- Capitala e împânzită de afişe electorale
- Candidaţii îţi transmit mesaje subliminale
- Specialist marketing politic: Afişul trebuie să îţi sară în ochi
Te uiţi în stânga şi-n dreapta, afişe electorale. Priveşte cerul s-a transformat în „priveşte cine candidează“. Dar, nu-i aşa, campania stă în Firea politicienilor.
Advertisment
Firea își folosește numele în tot felul de jocuri de cuvinte, Tudorache îți promite că îți va moderniza liftul, iar Băluță, actualul primar al sectorului 4, e ca un antrenor de fitness și îți spune „hai, că se poate“.
Radu Delicote, specialist în marketing politic, spune că anul acesta se dă o bătălie a superstarurilor. Au punctat la postură, mimică și culorile alese, cu speranța că îți vor smulge votul.
Recomandări
Uite ce îți spune un specialist în marketing politic: „Trebuie să ţii cont de o singură regulă: dacă mesajul tău e înţeles de un copil de 6 ani şi de bunica lui de 80, atunci, mesajul tău este bun. O poziţionare de nişă, uite, un joc de cuvinte amuzant, uite ştiu şi eu cine este acel candidat. Partidul în sine nu are cea mai bună percepţie vs candidatul, omul, de aceea optează candidaţii să se promoveze pe ei înşişi în detrimentul siglei de partid.“
- O navă sub pavilion Tanzania, cu 11 sirieni și egipteni la bord, s-a scufundat în largul mării, în apropiere de Sfântul Gheorghe / 3 sirieni au dispărut, operațiunea de căutare și salvare continuă
- Astăzi este Ziua Internațională a Astronomiei. Ce lucruri noi poți descoperi la AstroFest
- Starea lui Robert Fico rămâne gravă după atentat. Premierul Slovaciei a fost supus unei a doua intervenții chirurgicale, pentru curățarea și închegarea rănilor
- A început POLI AutoFEST! Ce fel de mașini sunt expuse în cadrul festivalului?
- Șansele Ucrainei de a învinge Rusia rămân încă viabile. De ce are nevoie Zelenski pentru a câștiga războiul
Partenerii noștri