- Anchetă la magazinul unde o gălățeancă a comandat un telefon scump și a primit șuruburi
- „Produsul a plecat sigilat din depozitul nostru, acest lucru fiind verificat şi pe camerele din depozit”
- Incidentul a fost reclamat la Poliție pe 7 ianuarie
Este anchetă la magazinul unde o gălățeancă a comandat un telefon scump și a primit în schimb șuruburi. Reprezentanții companiei analizează imaginile de pe camerele de supraveghere și verifică drumul parcurs de obiect din depozit până la domiciliul cumpărătoarei.
Reprezentanții companiei care deține magazinul din Galați au anunțat că au demarat o anchetă internă.
„Produsul a plecat sigilat din depozitul nostru, acest lucru fiind verificat şi pe camerele din depozit. El a ajuns la client sigilat, prin intermediul curierului, iar clientul a confirmat acest lucru prin intermediul corespondenţei. Clientul, din păcate nu a desfăcut produsul în prezența curierului, chiar dacă oferim acest serviciu gratuit şi insistăm, inclusiv prin sms-uri, ca acest serviciu să fie folosit de către client.”
„Conform tuturor verificărilor interne efectuate până acum, conform înregistrărilor video interne şi corespondenţei cu clientul, nu avem, în acest caz, nicio culpă, expediind, de bună credinţă, către client, un produs original, în ambalajul său original, sigilat. Deşi vindem zeci de mii de astfel de telefoane nu am mai avut o asemenea problema pana acum”, au precizat într-un comunicat reprezentanţii Flanco.
Incidentul a fost reclamat la Poliție pe 7 ianuarie. O femeie de 64 de ani a făcut o plângere susținând că a comandat un iPhone de 6.700 de lei la un magazin de electrocasnice și a primit în schimb o cutie cu şuruburi şi nituri. Poliția desfășoară o anchetă.
„Este o plângere, există și un dosar penal pentru înșelăciune. Sunt anchetate toate părțile, cercetările sunt in rem”, a explicat, la solicitarea MEDIAFAX, purtătorul de cuvânt al IPJ Galați, Gabriela Costin.
Chiar dacă în urma verificărilor nu au fost descoperite nereguli, reprezentanții magazinului au decis să o despăgubească pe clientă.
„Conform tuturor verificărilor interne efectuate până acum, conform înregistrărilor video interne și corespondenței cu clientul, nu avem, în acest caz, nicio culpă, expediind, de bună credință, către client, un produs original, în ambalajul său original, sigilat. Însă, pentru că înțelegem situația creată și ne-am asumat să presupunem și buna credință a clientului, am decis să-i înlocuim produsul, continuând să investigăm cauzele acestui incident, cu susținerea autorităților competente”, au precizat reprezentanții companiei.