După criză, vei munci mult mai smart. Tehnologia crește eficiența în birouri

Dacă în ultima perioadă te-ai enervat din cauza restricțiilor și ai văzut doar partea rea a crizei provocate de epidemie, am vești bune pentru tine. Se anunță schimbări în birouri, iar tehnologia va fi de partea ta după ce criza a dovedit eficiența ei. Partea bună e că va fi generat un alt mod de a munci și, practic, va fi unul mult mai smart.

Cum vei munci după ce starea de urgenţă va fi ridicată? Deşi trăim într-o lume smart și am vorbit mult despre ideea de smart work, nu am ajuns să muncim cu adevărat inteligent până să vină coronavirusul. După ce starea de urgenţă va fi ridicată va trebui să aplicăm distanţarea socială peste tot, iar munca de la distanţă va fi soluţia principală, crede profesorul italian Giovanni Rezza.

„Nu putem reorganiza totul dintr-o dată. Sunt oameni care lucrează în birouri open-space. Ceea ce fac ei este să se distanţeze, să utilizeze nişte măsuri de distanţare între angajaţi. Numărul oamenilor care lucrează în aceeaşi încăpere poate să scadă doar pentru că le permiţi unor angajaţi să lucreze smart“, spune Giovanni Rezza, director al departamentului de boli infecţionase al Institutului Superior de Sănătate din Italia.

În plus, va trebui să fim mai puţini la job: „Vor fi tot mai mulţi oameni care vor lucra smart şi acesta e un lucru grozav pentru că va reduce numărul angajaţilor din aceeşi cameră, în birouri“. Încă un lucru pozitiv ar mai fi acela că munca smart va elimina şi aglomeraţia din transportul în comun şi aglomeraţia în general.

Sursă foto: Profimedia

Exit mobile version