- Pornhub și-a întrerupt programul obișnuit ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
- Femeile care intrau pe site erau îndemnate să propună nume de eroi, iar la final, baieții primeau diploma.
- Pe 8 august a fost Ziua Internaţională a Orgasmului Feminin.
Agenția de publicitate portugheză care a avut ideea este laudată de milioane de femei. Pe 8 august a fost ziua internaționala a Orgasmului iar Pornhub a anunțat că își întrerupe programul obișnuit după rularea a 40% din filme – ca să vadă și bărbații cum e să fie în pielea femeilor care nu obțin satisfacția sexuală.
Femeile care intrau pe Pornhub erau îndemnate să propună nume de eroi – la final, baieții care erau silitori primeau diploma, care să le servească la alte premii.
Dincolo de anecdotica, reclama pune o problema serioasă – egoismul în relații și lipsa de grijă în cuplu față de înțelegerea celuilalt.
- Cât ai plăti pentru o banană? Care sunt cele mai excentrice cheltuieli ale miliardarilor
- Universitatea Babeș-Bolyai scrie istorie în educație. UBB e lider în marketing universitar pentru al 10-lea an
- Alertbox te protejează de pericole. Noul dispozitiv care te poate salva în situații de criză
- Bucureștiul te așteaptă cu numeroase evenimente în weekend. Chocolate Saga te așteaptă la Sala Polivalentă
- Iisus devine hologramă în Elveția. Credincioșii pot primi sfaturi spirituale de la un Iisus virtual