• Metoda prin care două baruri s-au salvat de la faliment: workshopuri şi cocktailuri îmbuteliate.
  • La Sibiu, Răzvan şi Daniel şi-au mutat afacerea în online.
  • Ei îmbuteliază cocktailuri de lux pe care le livrează apoi la domiciliu.

Metoda prin care două baruri s-au salvat de la faliment: workshopuri şi cocktailuri îmbuteliate. La Iaşi, înveţi contra cost cum să faci 5 tipuri de cocktailuri la un singur workshop: Gin tonic perfect serve, Martini dry, Gimlet, Tom Collins şi Gin sangria.

La Sibiu, doi tineri şi-au mutat afacerea în online şi îmbuteliază cocktailuri de lux pe care le livrează apoi la domiciliu.

Ţi-ar plăcea să-ţi poţi impresiona musafirii cu un cocktail făcut ca la carte? La Iaşi, Vlad Gora împreună cu alţi doi colegi barmani fac workshopuri prin care îi invaţă pe doritori să facă cocktailuri, contra cost. Aceasta este modalitatea prin care tinerii, împreună cu proprietarul barului, au reuşit să se menţină pe linia de plutire, pe timp de pandemie. La workshop pot participa maxim 8 persoane, durează 2 ore, iar ultima dată clienţii au învăţat să facă 5 cocktailuri: Gin tonic perfect serve, Martini dry, Gimlet, Tom Collins şi Gin sangria.

Recomandări

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

La Sibiu, Răzvan şi Daniel şi-au mutat afacerea în online şi îmbuteliază cocktailuri de lux pe care le livrează apoi la domiciliu. Au clienţi atât în ţară, cât şi în străinătate: Germania, Anglia sau America. Cele mai cerute cocktailuri sunt cele pe bază de gin şi vermut. Preţurile încep de la 40 de lei, pentru o sticlă de 100 de ml şi ajung până la 1000 de lei, la o sticlă de 500 de ml.

„Şi îl avem pe ultimul. Se pun părţi egale de gin şi vermut. Când mergeţi undeva şi beţi ceva, acesta nu este un pahar feminin. James Bond bea din acest tip de pahar. Sănătate!“

Iată ce spune Vlad Gora, barman: „Consumul nu se mai face atât de mult în oraş, din cauza pandemiei oamenii sunt speriaţi. Nu ne interesează să înveţe reţete, ci arome şi gusturi, să înţeleagă exact ce fac. Businessurile mici sunt primele care cad, aşa că trebuie să găsim orice fel de extrabusiness.“

Iată ce spune Răzvan Mijea, proprietar bar: „Clienţii noştri fideli sunt oamenii care apreciază lucrurile făcute cu bun gust şi cu pasiune. Credem că pe viitor tot mai multe baruri vor dezvolta acest concept de «bottles cocktailuri» şi să le ofere clienţilor“.