• Impactul negativ pe care îl are bombardamentul informatic legat de imaginile fizicului idealizat este obiect de studiu pentru cercetători.
  • Cercetătorii au arătat că presiunea social media începe să se facă simțită asupra femeilor încă de la împlinirea vârstei de șase ani.
  • Kim Kardashian și Kylie Jenner se numără printre cele mai influente persoane din Social Media.

90 de secunde în Social Media, atât îi trebuie unei femei să se simtă neatrăgătoare. Impactul negativ pe care îl are bombardamentul informatic legat de imaginile fizicului idealizat este obiect de studiu pentru cercetători.

O femeie poate să simtă impactul pe care îl au imaginile postate de influenceri în Social Media după numai 90 de secunde petrecute pe internet. Un studiu realizat de Universitatea New South Wales, din Australia, a investigat efectele psihologice pe care conturile influencerilor le au asupra unui grup de 211 persoane cu vârste cuprinse între 17 și 28 de ani, relatează Daily Mail.

Cercetătorii au arătat că presiunea social media începe să se facă simțită asupra femeilor încă de la împlinirea vârstei de șase ani, când apar primele nemulțumiri legate de propriul corp.

Recomandări

SZIJJARTO APĂRĂ LUMEA DE UN RĂZBOI MONDIAL
SCHOLZ ESTE DE ACORD CU MACRON
VON DER LEYEN NU RENUNȚĂ LA MELONI
CHINA ORGANIZEAZĂ EXERCIȚII MILITARE
FERRARI PREGĂTEȘTE UN MODEL UNIC
SFÂNTUL MILENIAL

Kim Kardashian și Kylie Jenner se numără printre cele mai influente persoane din Social Media cu 364 de milioane și 380 de milioane de urmăritori pentru conturile lor de Instagram și TikTok.

Echipa a constatat că femeile și-au comparat corpul cu cel al femeilor din conținutul idealului de înfățișare” și s-au considerat invariabil mai puțin atractive. Dr. Fardouly a adăugat: Timpul total de expunere a fost de numai un minut și jumătate, dar am constatat că a fost suficient pentru a avea efecte dăunătoare”.

Cercetătorii au declarat că o altă problemă este că filtrele tehnologice permit subiecților din social media să își îmbunătățească trăsăturile la niveluri nerealiste, lăsând publicul mai probabil să se angajeze în comparații sociale negative”.

Citește și: