• Elon Musk, CEO-ul Twitter, a setat un emoji în formă de ,,poop” drept răspuns automat pentru toate solicitările presei.
  • Elon Musk a scris pe Twitter despre această schimbare duminică dimineață.
  • Nu este prima dată când tendința lui Musk pentru acest simbol a generat reacții adverse.

Elon Musk a oferit vineri o previzualizare a noului plan de relații cu mass-media al rețelei sale sociale, scriind pe Twitter că jurnaliștii care contactează departamentul de presă al companiei vor fi întâmpinați cu un emoji ,,poop” , scrie Daily Mail.

Echipa de comunicare a Twitter a fost tăcută din noiembrie, când a fost decimată în urma concedierilor pe care CEO-ul Elon Musk le-a făcut după ce a cumpărat compania.

Aceasta înseamnă că nu a răspuns la întrebările jurnaliștilor cu privire la niciunul dintre evenimentele care au avut loc de atunci – de la concedierile și demisiile în masă în sine, la schimbările majore ale experienței utilizatorilor, la o serie de controverse care îl implică pe Musk și la anunțul acestuia că va demisiona în cele din urmă.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Acum, adresa de e-mail pentru presă este din nou activă, cel puțin într-o oarecare măsură.

De acum înainte, aceasta va răspunde automat la întrebările jurnaliștilor cu un singur emoji, a anunțat Musk – prin tweet, desigur – duminică.

Zeci de utilizatori Twitter au confirmat că au testat cu succes această funcție, iar mulți dintre ei l-au criticat rapid pe acesta și noua politică.

,,Huh, la fel ca experiența generală a utilizatorilor, atunci” , a scris Charles Rickett, editor video la tabloidul britanic Metro, într-un comentariu care a primit peste 1.600 de aprecieri.

Musk pledează pentru libertatea de exprimare

Musk, care a cumpărat Twitter pentru 44 de milioane de dolari în octombrie, se descrie ca fiind un ,,absolutist al libertății de exprimare” și a încadrat preluarea în termenii protejării exprimării.

Însă multe dintre mișcările sale în această direcție – de la slăbirea practicilor sale de moderare a conținutului până la restabilirea conturilor care fuseseră suspendate pentru încălcarea regulilor – au alimentat îngrijorările legate de siguranță și dezinformare.

Nu este prima dată când tendința lui Musk pentru simbolul urât mirositor a generat reacții adverse.

Anul trecut, el a fost forțat să explice că utilizarea emoji-ului ca răspuns la CEO-ul de atunci, Parag Agrawal, a semnalat că a considerat că afirmația lui Agrawal că roboții au compromis mai puțin de cinci procente din rețea este „un rahat”.

Compania a prezentat tweet-ul ca parte a unui proces care susținea că Musk și-a „încălcat obligațiile” în temeiul acordului de fuziune care a fost încheiat atunci când a acceptat să-l preia.